لیفت ابرو در خانه به 8 روش مختلف مجله اینترنتی مو تن رو


لیفت ابرو در خانه به 8 روش مختلف مجله اینترنتی مو تن رو

در بخش قبلی لیفت ابرو در سالن و با مواد را به شما معرفی کردیم. اما جالب است بدانید لیفت ابرو از طریق جراحی و روش‌های دیگر هم قابل انجام است. یکی از این روش‌ها تزریق بوتاکس است که روش کم تهاجمی و بی‌خطری محسوب می‌شود. این روش با فلج کردن عضلات پیشانی، ابروها را به سمت بالا می‌کشد. میزان ماندگاری این روش زیاد نیست و بعد از ۴ تا ۵ ماه نیاز به ترمیم دارد. اگر لیفت و لمینت ابرو همراه با یکدیگر انجام شود، به تقویت ابروها کمک کرده و ظاهر آن را زیبا و منظم می‌کند.

  • در حالی که نتایج به صورت جداگانه ارائه می­شود، کار قبلی یک جراح زیبایی بهترین نشانگر سبک زیبایی شناسی وی است.
  • چون موادی که در سالن های زیبایی به کار می رود توسط برندهای مختلف تولید می گردد.
  • انجام این روش کاملا غیرتهاجمی و بی خطر است و بعد از آن فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود برسد.
  • توجه به طراحی و مراقبت مناسب از ابروها، به فرد امکان می‌دهد تا با اعتماد به نفس به دنیا نگاه کند و جذابیت طبیعی خود را به بهترین شکل ارتقا دهد.
  • لازم به ذکر است که لیفت ابرو توسط ورزش کردن کاملا دائمی است و با گذشت زمان از بین نخواهد رفت، فقط برای رسیدن به نتیجه ایده آل نیاز است که مدت زمان نسبتا زیادی ورزش های مخصوص به آن را انجام دهید.

این روش برای افتادگی های ملایم و متوسط مناسب است و به دلیل اینکه برش های محدودی ایجاد می کند، درنتیجه عوارض کمتر و دوره درمان کوتاه‌تری دارد. این روش علاوه بر بالا بردن ابروها، پوست اطراف ابروها و پیشانی را صاف تر می کند و چین و چروک های این قسمت ها را از بین می برد. با گذشت زمان عضلات پیشانی در اثر سن و گرانش زمین شروع به ضعیف و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت، چهره افراد را دائما به صورت خسته و بی حال نشان می دهد. از طرف دیگر،سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود.

هدف از لیفت کردن ابرو چیست؟

هدف از تزریق بوتاکس به عضلات ناحیه ابرو حذف خطوط اخم، بالا بردن ابروها و اصلاح شکل ابرو است. تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو باید حتماً توسط بهترین متخصصان پوست و مو انجام شود؛ در غیر این صورت می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به صورت وارد کند. فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید یکی از بهترین موادی طبیعی هستند که به تولید کلاژن بیشتر و افزایش الاستیسیته پوست کمک می‌کنند. با تزریق فیلرها، پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را به دست می‌آورد و جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می رسد.

لیفت ابرو با روش طبیعی

لیفت ابرو مردانه نیز می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود که متد مناسب به شدت افتادگی و تشخیص پزشک زیبایی بستگی دارد. با گذشت زمان، عضلات پیشانی تحت تأثیر نیروی گرانش زمین شل و ضعیف می‌شوند و در نتیجه ابروها به سمت پایین خواهند آمد. لیفت ابرو یک تکنیک زیبایی پرطرفدار است که با بالا کشیدن یا لیفت ابروها باعث باز شدن چهره و درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها می‌شود. لیفت ابرو تأثیر چشمگیری در جوانسازی و شادابی چهره دارد و تقریبا در تمامی سنین بزرگسالی قابل انجام است. یکی از روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی، استفاده از بوتاکس یا همان سم بوتولینوم است که از آن برای صاف کردن چین و چروک‌های روی پیشانی استفاده می‌کنند. برای این روش، پزشک دارو را در بین ابرو‌های شما و در گوشه‌های ابرو تزریق می‌کند.

مصرف برخی داروها مانند داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی، آسپیرین و یا داروهای حاوی آسپیرین باید قطع شوند. این قبیل داروها احتمال خونریزی حین جراحی و بعد از آن را افزایش می دهند. اگر به دنبال اطلاعات کامل و دقیقی ازEyebrow lift و لمینت ابرو هستید این مقاله برای همین نوشته شده است. در تعیین قیمت کاشت مژه برند و نوع مژه ها یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار به شمار می رود. علاوه براین، جنس چسب و برند آن، روش و تکنیک اجرا، تعداد تارهای موی استفاده شده همگی می توانند در این قیمت موثر باشند.