لیفت ابرو چیست و انواع آن کدامند؟ آرایشگاه کلبه آرزو


لیفت ابرو چیست و انواع آن کدامند؟ آرایشگاه کلبه آرزو

از طرف دیگر، سایه ی ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود. بنابراین برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی یا جوانسازی پیشانی نیز شناخته می شود، یک روش زیبایی است که در بهترین مرکز زیبایی در کرج برای بالا بردن ابرو استفاده می شود.

  • به‌طور کلی عوامل متعددی مانند نوع پوست، متابولیسم فرد، فعالیت عضلات و فاکتورهای محیطی در ماندگاری لیفت ابرو تاثیرگذار هستند.
  • انتظار شما از جراحی لیفت ابرو نباید بیشتر از رفع چین‌وچروک و حفظ استحکام پوست باشد.
  • در سراسر جهان تا ۲۰ سال پیش تنها روش‌های جراحی برای لیفت استفاده می‌شد.
  • در این قسمت از مطلب می خواهیم به موادی که برای آموزش لیفت ابرو نیاز داریم بپردازیم.
  • از آنجایی که پوست خشک یک عارضه جانبی رایج است، مرطوب کردن ابروها اهمیت بالایی دارد.

لازم به تذکر است که در سالن زیبایی نیلسا لیفت و لمینت ابرو فقط با مواد انجام می شود، و دیگر موارد فقط جهت بررسی و آموزش بیشتر است. استفاده از  بوتاکس می تواند ناحیه ای از ابرو که دچار افتادگی شده است را درمان کند. این تزریق حداقل دو بار در سال برای حفظ ابروها و جلوگیری از افتادگی باید انجام شود. لیفت ابرو مانند هر عمل زیبایی دیگری می تواند به واسطه جراحی و یا بدون جراحی انجام شود و ما در این مقاله بر آن شدیم که در مورد لیفت ابرو بدون جراحی برایتان توضیحاتی دهیم. لیفت ابرو را می توان به تنهایی یا با سایر روش های جراحی صورت از جمله جراحی پلک (بلفاروپلاستی) یا لیفت صورت انجام داد.

ماندگاری لیفت ابرو با روش های مختلف

توصیه می‌شود زنان باردار و شیرده لیفت ابرو را به تعویق بیاندازند. بسته به شرایط فرد و میزان افتادگی، لیفت ابرو را می‌توان در هر سنی انجام داد. اما روش و جزئیات خاص آن‌ها ممکن است برای بیماران جوان‌تر و مسن‌تر متفاوت باشد. کلاژن پروتئینی در عمق پوست ما است که کاربردهای بسیاری در بدن دارد.

لیفت ابرو چیست؛ عوارض و ماندگاری به‌همراه هزینه عمل

البته عمل جراحی برای لیفت تحت شرایطی انجام می شود که این شرایط به موقعیت ابرو، مقدار اضافی پوست پلک بالایی و ارتفاع خط مو بستگی دارد. لیفت اندوسکوپی ابرو، یک روش جراحی لیفت ابرو است که نسبتا کم تهاجمی است و تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود. پزشک با ایجاد برش‌هایی در نواحی مشخص شده در خط رویش مو یا داخل موها، لوله دستگاه اندوسکوپی را زیر پوست پیشانی وارد می‌کند. پزشک از طریق تصاویر ارسال شده توسط دوربین اندوسکوپ به مانیتور، جراحی لیفت را با کمترین آسیب انجام می‌دهد و سپس محل برش را بخیه می‌زند. ابروهای افتاده می‌تواند باعث ایجاد احساس پیری، خستگی یا خشم شود. با بالا کشیدن ابروها به کمک عمل غیرجراحی لیفت ابرو ظاهر شما آرام‌تر، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

دکتر محسن فدایی،

افرادی که یکی از ویژگی های زیر را داشته باشند، می توانند گزینه های مناسبی برای لیفت ابرو باشند. روش صحیح خوابیدن بعد از لیفتینگ ابرو تاثیر زیادی در روند بهبود دارد. برای خوابیدن بهتر است از دو بالش در زیر سرتان استفاده کنید و به پهلو بخوابید.