ماتیک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی اصل


ماتیک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

شما می توانید این رمز ارز را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و کیف پول های نرم از افزاری اتمیک و مای اتر ذخیره نمایید. در بازار خرید ارز دیجیتال قیمت بر اساس میزان عرضه و تقاضا و سیاست های شرکت های توسعه دهنده تعیین می شود. در خصوص قیمت ماتیک (Matic) نیز همین قاعده وجود دارد؛ به همین دلیل لازم است که قبل از شروع خرید ماتیک نمودارهای قیمتی آن را بررسی کنید.

  • MATIC ارز دیجیتال بومی بلاک چین پالیگان است که نام خود را از زمانی که پلتفرم Matic Network نامیده می شد حفظ کرد.
  • بسیاری از کاربران ایرانی با عضویت در سامانه کیف پول من و خرید ارز دیجیتال MATIC، به دنبال یک کیف پول معتبر جهت نگهداری از این رمزارز و سرمایه گذاری بلندمدت و میان مدت روی آن به منظور کسب سودهای چند صد درصدی هستند.
  • همچنین اینکه کدام کیف پول‌های برای حفظ و نگهداری ارزهای دیجیتال کاربران امن است، نیز از دیگر دغدغه‌های کاربران است.
  • بنابراین کارشناسان معتقدند که خرید ارز ماتیک یا همان ارز پالیگان می‌تواند در آینده سود خوبی را از آن دارندگان خود کند.قیمت ارز ماتیک از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید.
  • مورد بعدی رسانه ها و شبکه های اجتمایی می باشند که تاثیر بسیار زیادی دارد، هم چنین مقدار عرضه و تقاضا بر وضعیت این ارز تاثیر زیادی دارد، یکی دیگر از عوامل موثر در این موضوع میزان اعتبار بیت کوین می باشد.
  • Matic باعث بهبود وضعیت امنیت شبکه می شود و از این رو رمز ارز ارزشمندی محسوب می شود.

2) لایه شبکه پالیگان ( Networks Layer )
این لایه را می توان به عنوان بلاکچین اصلی پلتفرم Polygon و اولین مرحله اجباری در این پلتفرم دانست. در این لایه عملیاتی مانند تولید بلاک ها و تایید آنها صورت می گیرد و علاوه بر آن، اجماع گره های داخلی و ادغام بلوک ها در زنجیره نیز در این لایه انجام می شود. استفاده از صرافی ایرانی سالاریکس برای خرید ارز ماتیک به دلیل ارائه خدمات آسان سرمایه گذاری لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. در کل باید بگوییم که ارز دیجیتال ماتیک بسیار پر طرفدار است و پتانسیل های زیادی برای رشد دارد. همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید از  تحلیل تکنیکال ماتیک غافل نشوید. ارز دیجیتال پالیگان با استفاده از این فن آوری راه حل لایه دوم خود را برای شبکه اتریوم عملی کرد .

ویژگی های شبکه پالیگان

پالیگان که اینترنت بلاک چین اتریوم است با نام Matic Network در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. به عنوان یک راه حل لایه ۲ که از شبکه اعتبارسنجی های اثبات سهام برای امنیت دارایی استفاده می کند، استیکینگ بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پالیگان است. اعتبار نویسان در شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه برای تبدیل شدن به بخشی از مکانیسم اجماع PoS شبکه به اشتراک می گذارند و در ازای آن، توکن های MATIC را دریافت می کنند. اعضای شبکه که نمی خواهند اعتباربخش شوند، می توانند توکن های MATIC خود را به اعتبارسنجی دیگری واگذار کنند، اما همچنان در فرآیند استیکینگ خود شرکت می کنند و پاداش های استیکینگ را دریافت می کنند. علاوه بر بازرسی اثبات سهام، پالیگان از تولیدکنندگان بلاک در لایه تولیدکننده بلاک برای دستیابی به درجه بالاتری از عدم تمرکز استفاده می کند.

فروش ارز ماتیک در ایران

روش اول این است که مقدار پالی‌گان مورد نظر خود را به طور مستقیم از رمزینکس خریداری کنید. رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز پالی‌گان می‌شوید. به محض ثبت‌نام اولیه و بارگذاری مدارک خواسته شده، می‌توانید در سطح برنزی به خرید ارز دیجیتال پالی‌گان مشغول شوید. حین اینکه شما مشغول به خرید پالی‌گان هستید، فرایند احراز هویت شما بعد از چند روز تکمیل خواهد شد و قادر به فعالیت در سطح طلایی بدون محدودیت خواهید بود. قیمت پالیگان (ماتیک) در این لحظه 25,985 تومان معادل $ 0.52 دلار آمریکا است.

دامیننس پالیگان (MATIC)

او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است. وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است.