ماست های مرطوب کننده و حالت دهنده مو برای موهای نرم و درخشان



اعتبار تصویر @ John Akehurst برای TEN

درست مانند پوست شما، هیچ جایگزینی برای یک روال خوب و یک رویکرد جامع در مورد ظاهر و احساس موهای سالم وجود ندارد. اگر می خواهید قفل های براق و نرم، مراقبت از موهای خود، محدود ، قرار گرفتن در معرض گرما، مراقبت از پوست سر و یافتن محصولاتی که برای شما من، هستند، بهترین شانس را در روزهای منظم موهای خوب به شما می دهد. اما اگر می‌خواهید با عجله یک محصول کامل یا آبرس، کامل داشته باشید، ماست مو یک افزودنی عالی برای رژیم شما است. موهای خشک حتی ممکن است از یک نرم کننده باقیمانده سود ببرند، در حالی که افزودن یک ماست مو با SPF از موها و پوست سر شما در برابر نور خورشید محافظت می کند. ماست های مو علاوه بر ایجاد طراوت سریع به موهای شما، به دلیل توانایی های آبرس، و براق کنندگی آنی خود شناخته شده اند و برخی از آنها حتی برای ایجاد حالت های خوشبو عطر می شوند. فرموله شده با ،یبات مختلفی که با هم برای تغذیه و مرطوب ، موها کار می کنند، موهای شما به سرعت درخشنده، سالم و هیدراته به نظر می رسند.

اعتبار تصویر @ John Akehurst برای TEN

این پست شامل پیوندهای مربوط است

هنگام ،ید مه موی عالی یا نرم کننده موی خود باید به چند ،یب قهرمان توجه کنید. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین E است که آن را به یک ماده ایده آل برای مه مو تبدیل می کند. روغن نارگیل در محصولات مراقبت از مو نیز محبوب است، زیرا سرشار از ویتامین ها و آنتی ا،یدان ها است و به رشد موهای سالم کمک می کند. اگر موهای آسیب دیده یا خشکی دارید، به دنبال مه های مو حاوی آلوئه ورا باشید که به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و تسکین دهنده آن معروف است. گلیسیرین یک مرطوب کننده طبیعی است که به جذب رطوبت به مو کمک می کند و آن را به انتخاب خوبی برای هوای گرم تبدیل می کند. میست های معطر ممکن است با ،یبات آبرسان ساخته نشوند، بنابراین ممکن است بخواهید محصولات معطر را با مواد مرطوب کننده لایه برداری کنید تا از خشک شدن جلوگیری کنید. و البته، انتخابی حاوی SPF یک لایه اضافی از محافظت در برابر آفتاب اضافه می کند.


بهترین میست های مو

در اینجا تعدادی از بهترین عطرهای مو و عطرهای موجود در بازار آورده شده است. اگر مستعد موهای چرب هستید، سعی کنید موهای مرطوب را ،ید و قبل از خشک ، موهایتان را شانه کنید تا به توزیع محصول کمک کنید. با این حال، اگر موهای خشکی دارید، آن را روی موهای خشک ،ید و در طول روز دوباره استفاده کنید، زیرا موهای شما نیاز به تقویت دارند.

  1. کولا | میست پوست سر و مو SPF 30
  2. دیوینز | Dede Hair Mist
  3. CHANEL | شماره 5 مه مو
  4. SUN BUM | میست پوست سر و مو SPF 30
  5. FABLE & Mane | مه روغن مو هیبیس، هولی روتز
  6. بیولاژ | Hydrasource Dewy Moisture Mist

بعدی را بخو،د: چگونه فریز را مدیریت کنیم | موهای حجیم در خانه داشته باشید

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/style/hair-mists