مجموعه سال نو قمری زیبایی Cle de Peau – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

Clé de Peau Beauté به تازگی مجموعه جدید سال جدید قمری 2023 خود را با نمادهای مراقبت از پوست در طرح های محدود منتشر کرده است. این مجموعه در حال حاضر با محصولاتی از قیمت 150 تا 295 دلار در دسترس است.

با حسن نیت از برند
تاریخ انتشار رسمی: 24 دسامبر 2022
از کجا ب،یم: CLÉ DE PEAU BEAUTÉ

نسخه محدود سرم

295.00 دلار

نماد سرم پرفروش ما در طرح چینویی با نسخه محدود که گل صد توم، ظریف را به تصویر می کشد، نمادی از شانس خوب. برای جذب بهینه مراقبت از پوست Clé de Peau Beauté، لطافت و آبرس، پوست را افزایش می دهد و پوست را پرایمینگ می کند.

رطوبت حیاتی را به پوست می رساند و در عین حال هوش پوست را بیدار می کند. از جذب و اثربخشی درمان های مراقبت از پوست پشتیب، می کند و پوست را از درون تقویت می کند. با استفاده مداوم، سرم با افزایش لطافت، انعطاف پذیری و آبرس،، پوست را برای بافتی نرم تر، درخشان تر و نرم تر می کند.

CLÉ DE PEAU BEAUTÉ

با حسن نیت از برند
،ید در: CLÉ DE PEAU BEAUTÉ

لوسیون نرم کننده هیدرولیک Limited Edition

150.00 دلار

لوسیون متعادل کننده و نرم کننده در طرح چینویی با نسخه محدود که گل صد توم، ظریف را به تصویر می کشد که نمادی از شانس خوب است. فورا پوست را آبرس، می کند تا زبری و خشکی را از بین ببرد، در حالی که بافت را اصلاح می کند تا ظاهر منافذ را کاهش دهد. ساخته شده برای انواع پوست های معمولی تا خشک، و اکنون در اندازه انحصاری جامبو 250 میلی لیتری.

با آبرس، شدید پوست را به وضوح جوان می کند و بافت پوست را اصلاح می کند و در عین حال ظاهر منافذ را کاهش می دهد. زبری و خشکی را از بین می برد تا ظاهری صاف و شبنم دار داشته باشید. با استفاده طول، مدت، به حفظ ظاهری سالم و درخشان و مقاوم در برابر زبری و خشکی کمک می کند.

CLÉ DE PEAU BEAUTÉ

با حسن نیت از برند
،ید در: CLÉ DE PEAU BEAUTÉ


مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2022/12/24/cle-de-peau-beaute-lunar-new-year-collection/