مجموعه Most Ardently اثر کیتی پریچارد x Styled by Magic



10 فوریه 2023

کرست جادو شده از مجموعه پرشورترین، توسط طرح های کیتی پریچارد و طراحی شده توسط Magic. کلاه گیس توسط سارا فولش. (او این زیبایی را نیز درست کرده است، مورد علاقه من!)

Chelsea of ​​Styled by Magic با کیتی پریچارد همکاری کرد تا کل،یون Most Ardently خود را بسازد، یک مجموعه کپسولی رمانتیک با الهام از غرور و تعصب. آنها با مهرب، برای من فرستادند کرست جادو شده و لباس عاشقانه شفاف، و درست قبل از اینکه خیلی مریض شوم، یک ع، و فیلمبرداری سریع در قطعات جدیدم انجام دادم. می تو،د ویدیو را ببینید اینجا. من عاشق جزئیات کوچک کرست هستم و روی کراوات ها عبارت «شما جسم و روح مرا جادو کردید» را دوست دارم.

کیکو لین لباسی به تن دارد
کیکو لین لباسی به تن دارد و غرور و تعصب را می خواند

لباس عاشقانه شفاف از مجموعه پرشورترین، توسط طرح های کیتی پریچارد و طراحی شده توسط Magic.

لباس عاشقانه شفاف دارای کمر امپراتوری و دو طبقه توری شفاف است. من آن را با یک نوار مشکی ست کردم تا حالت روحی داشته باشد. متأسفانه، پیش فروش مجموعه Most Ardently بسته شده است، اما همچنان می تو،د برای نسخه های بعدی ثبت نام کنید. من زودتر به شما اطلاع می دادم که اینجا هستید، اما من به شدت زیر آب و هوا بودم!

هدف من برای سال 2023 این است که به جای پست‌های پراکنده‌ای که در آن می‌نویسم، به وبلاگ‌نویسی معمولی و سبک ژورنال برگردم، بنابراین مطمئن شوید که مرتباً آن را بررسی می‌کنید.

آ،ین پست های من را دنبال کنید:

آیا من هرگز از ذهن شما عبور می کنم؟: قصیده ای برای آهنگ مورد علاقه من دالی.

اجازه پوزر بودن: افکار در مورد آزمایش با سبک شخصی.




منبع: https://keikolynn.com/2023/02/most-ardently-collection-by-katie-pritchard-x-styled-by-magic/