مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی


این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد. شما می توانید با رعایت تمامی نکات مهم، زیبایی چهره تان را دو چندان کنید. به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است.

لازم به ذکر است که ریمل نیز در آرایش صورت، نقش مهم دارد. بسته به سلیقه خود، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید. البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. امروزه نیز آرایش به عنوان یک اصل و امری روزمره برای همه مطرح شده و از آن علاوه بر زیبایی چهره، جهت پوشاندن عیبهای صورت نیز استفاده می‌کنند. برخلاف تصور عمومی، آرایش صورت برای تغییر چهره فرد و پنهان کردن خود واقعی او نیست، در حقیقت از انواع مدل آرایش صورت جهت برجسته سازی زیباییهای واقعی استفاده می‌شود.

تنها محدودیت در این مدل از آرایش عدم استفاده از رنگهای تیره است. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است. اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید.

  • مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.
  • برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید.
  • در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت.
  • اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید.
  • دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد.

مقداری از آن را با براش مخصوص و یا نوک انگشتان خود روی تمام پوست اعمال کرده و به آرامی بمالید تا جذب شود. بعد از استفاده از پرایمر حتماً صبر کنید تا پرایمر به طور کامل خشک شود، سپس مرحله بعدی را آغاز کنید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

از بین بردن جوش سرسیاه + 14 راهکار ساده!

اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود. ابرو ها، فرم و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند. شما نمی توانید ابروهایتان را همانند موهایتان رنگ کنید چون باعث آسیب موهای ابرو می شود. به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت کشیده با متدهای جدید را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن… خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

آرایش و صورت

از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد.

آموزش نگهداری و مراقبت از موی فر (Curly Hair)

بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند. انواع مختلفی کرم پودر وجود دارد و همه آن‌ها معمولا به یک نحو استفاده می‌شوند. کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند.

ریمل قهوه‌ای‌رنگ هم یکی از گزینه‌های مناسب برای چهرههای بور است. وقتی از نتیجه راضی شدید و خواستید به سراغ چشم دومتان بروید، دوباره ریمل را داخل جعبه بزنید و چشم دوم را شروع کنید. رنگ‌های طلایی و براق اصلا مناسب روز و فضاهایی مانند خرید و سرکار رفتن نیستند. برای آرایش ساده صورت از یک پالت با رنگ‌های متمایل به طبیعی استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است پوست شما خاکستری رنگ به نظر برسد. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد.

برای این کار می توانید کمی از نوار چسب را به صورت مورب در گوشه بیرونی چشم خود بگذارید. بعد از این که پوستتان را با استفاده از کرم پودر یک دست کردید می توانید برای افزایش درخشش بر روی بینی و گوشه چشم ها و بالای گونه از هایلایتر استفاده کنید. قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید.

می‌توانید از مدادهای آرایشی آناستازیا بورلی هیلز برای کشیدن خط چشم نارنجی مشابه این تصویر استفاده کنید. می‌توانید با اضافه کردن یک پیچ و تاب گرافیکی، چشم گربه‌ای خود را به طرحی دیگر تغییر دهید. شما می توانید این ظاهر را با رنگ و طرح خاص‌تر کنید و آن را ظریف‌تر یا هم به طوری جسورانه تر برجسته کنید.