مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی-میکاپیسم


بسته به نحوه پاک کردن آرایش صورتتان، ممکن است کمی از موهایتان خیس شود، اما این ارزش را دارد که ریشه‌ی موهایتان کاملاً تمیز شود. تحقیقات نشان می‌دهد که آلودگی هوا احتمال ایجاد آکنه را افزایش و عملکرد پوست را در حفظ رطوبت کاهش می‌دهد. پس فراموش نکنید که هر شب نه تنها مواد آرایشی را از پوست خود پاک کنید، بلکه با استفاده از بهترین شوینده صورت، منافذ پوست خود را از آلودگی‌های دیگر پاکسازی کنید. دستمال مرطوب آرایش پاک کن را به آرامی چند بار بر پوست خود بکشید تا کرم پودر، رژلب و … از روی آن پاک شود. وقتی آنچه را روی صورت‌تان بوده است، روی دستمال مرطوب می‌بینید احساس رضایت می‌کنید. با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید.

  • رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید.
  • اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید.
  • شما می‌بایست این نکته مهم و ساده را به خاطر بسپارید که با هر نوع جنس پوست و قبل از هر گونه اقدام آرایشی، پوست صورت را کاملاً تمیز کنید.
  • هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است.

ولی جای نگرانی نیست و با انواع کنترل کننده‌های چربی می‌توانید به راحتی چربی اضافه پوست صورتتان را کنترل کنید و منافذ باز آن را ببندید. البته اگر با روش‌های معمولی و محصولات بهداشتی و شوینده، چربی پوستتان قابل کنترل شدن نیست بهتر است برای نتیجه بهتر با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید. همیشه سعی کنید از مارک خوب لوازم آرایش استفاده کنید، چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند. به جای اینکه ۱۰ رنگ رژ ارزان‌قیمت بخرید، دو رنگ بخرید، اما با جنس خوب و قابل اطمینان. در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم. از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد.

تمیز کردن انواع مبلمان منزل با راحت‌ ترین و سریع ترین روش

چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

زیبا شایسته

چنانچه شما پوست روشن و سفیدی دارید و دوست دارید که پوستتان را تیره تر کنید بهتر است که از کرم ها با شماره ۴ به بالا استفاده کنید. بهتر است که رنگ کرم پودر شما برای روز به رنگ پوستتان نزدیک تر باشد و برای شب از کرم پودر هایی که دو درجه از پوستتان تیره هستند استفاده کنید. بنابراین رنگی را برای خط چشم انتخاب کنید که شبیه رنگ طبیعی موی شما باشد. خط چشم را با مداد و یا خط چشم مایع می توانید بکشید، البته با خط چشم مایع خط چشمی صاف تر خواهید داشت. می توانید گوشه داخلی چشم را سایه روشن بزنید این کار باعث می شود چشم کمی زاویه پیدا کند و شاداب تر به نظر برسد.

آرایش و صورت

از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. پنکیک فیکس کننده بیرنگ آرت دکو، به عنوان یک فیکساتور پودری بدون روغن و پارابن به تثبیت آرایش شما کمک می‌کند. این محصول آرت دکو مناسب برای انواع پوست است و اگر دوست دارید آرایشتان در نهایت مات باشد می‌توانید از این محصول برند دوست داشتنی آرت دکو کمک بگیرید. در این مرحله نیز با توجه به نوع پوستتان می‌توانید انواع کرم پودر را انتخاب کنید. با رطوبت رسانی کافی کمک می‌کند تا پوست شادابی‌اش را حفظ کند و میکاپ مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.