مدل آرایش صورت عروس مناسب شینیون بسته Bridesmaid, Bride, Hair styles


ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید. در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. برای اجرای یک میکاپ صورت مناسب باید از لوازم متعددی استفاده کنید. پیدا کردن تمام این محصولات به‌طور یک‌جا با قیمت مناسب و کیفیت بالا، می‌تواند دشوار باشد.

  • در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند.
  • رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد.
  • محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید.
  • خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند.
  • برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای). رژگونه های پودری می بایست با براش های مخصوص خود زده شوند، در حالی که رژگونه های کرمی و ژله ای را می توان با کمک انگشتان دست نیز به صورت زد.

با گیاهان قاعده آور آشنا شوید | قاعده آورهای گیاهی کدامند

کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید. درنهایت، با بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای سعی کنید کرم پودر صاف و یکدست شود. بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد.. صابون ابرو یکی از محصولات جدید آرایشی می باشد که در امروزه برای حالت دادن و زیبا سازی ابروها از آن استفاده می شود، در زمان خرید این محصول…

هاشور یا میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود. بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند. در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد.

برای این کار تنها کافی است به اندازه یک سکه کوچک از پرایمر را روی براش یا اسفنج آرایشی و یا نوک انگشت‌تان بزنید و کل پوست صورت‌تان را با آن کاور کنید. اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. اگر هم نمی‌خواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورت‌تان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید. این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.

نحوه استفاده از مرطوب کننده در قسمت پیشانی به این صورت است که مرطوب کننده را به صورت ضربدری روی پیشانی ماساژ دهید. نحوه زدن مرطوب کننده به گونه ها به این صورت است که باید آن را به صورت دورانی به گونه ها بمالید. استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود. ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد. به عنوان مثال اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژه‌های شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید. به این صورت که ماساژ را از چانه شروع و به اطراف گونه‌ها برسید.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.