مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-میکاپیسم


◊ مراقبت از پوست اینطوریه که دایم باید پوست در حالت مرطوب و تمیز باقی بمونه. در این مرحله با استفاده از سرم تقویت‌کننده و احیاکننده پوست، پوستتان برای پذیرش مواد به خوبی آماده می‌شود. انجام BB Glow به هیچ عنوان به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود. تعداد جلسات مراجعه برای انجام آن توسط کارشناس تعیین می‌شود ولی معمولا در 3 جلسه در ماه به فاصله‌ی 10 روز انجام می‌شود.

نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود. پیش از پرداختن به عوارض کرم پودر دائم صورت باید بدانیم که این فرآیند به چه صورتی انجام می‌شود. میکرونیدلینگ تکنیکی است که به کمک متخصصان پوست و زیبایی آمده تا کرم پودر دائم صورت را ممکن کنند.

  • نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید.
  • همچنین ماندگاری کرم پودر دائم حدود ۶ الی ۸ ماه می‌باشد و بعد از پایان دوره تزریق، پوستتان ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد.
  • در این مرحله با استفاده از شوینده مناسب نوع پوستتان، چربی اضافی پوست از بین برده می‌شود.
  • به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه.
  • یعنی قبل از اینکه شما مراحل انجام کرم پودر را طی نمائید، باید هرگونه چربی اضافه پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید.

شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید. مراقبت‌های بعد از کرم پودر دائم، موارد دشوار و عجیبی نیستند؛ فقط باید به طور مداوم از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید؛ البته آبرسانی و مرطوب کردن پوست با استفاده از محصولات تخصصی و متناسب با نوع پوستتان را هم نباید پشت گوش بیاندازید. از جدی‌ترین عوارض روش مزووایت این است که پوست صورت شما با مواد کرم پودر دائم همانند یک جسم خارجی برخورد کرده و واکنش پوست به این مواد موجب بروز مشکلات پوستی جدی در پوست صورت شود. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه.

آیا کرم پودر دائم طبیعی بنظر میرسد؟

روش میکرونیدلینگ با تحریک فرآیند کلاژن‌سازی در پوست، بر روی لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا به تمام سوالاتتان در رابطه با روش کرم پودر دائم پاسخ دهیم. برای ایجاد کرم پودر دائم بر روی پوست از تکنولوژی نانو استفاده می گردد. درست است که همه دوست دارند پوستی زیبا و شفاف داشته باشند، اما بهتر است از این روش های آزمایش نشده ای که آزمون خود را برای سال های طولانی پس نداده اند، استفاده نکنید. به جای استفاده از کرم پودر دائم، از روش های طبیعی برای جوان سازی پوست خود استفاده نمایید تا سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.

از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است . ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. نور درمانی یک روش غیر تهاجمی جدید است که توسط ناسا برای بهبود بهبود زخم ها در فضا به تکامل رسید.

آموزش طرز کار با دستگاه آکوا فیشیال

این روش دوران نقاهت ندارد و ضرورتی برای استراحت ندارد بعد از استفاده و تزریق کرم پودر دائم از ضدآفتاب و کرم های آبرسان استفاده نمایید . معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم.

در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است . این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد .