مشخصات، قیمت و خرید هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین اصل کره با یک سال گارانتی آرتام کالا-میکاپیسم


از این ماسک برای انجام نور درمانی استفاده می شود که هر رنگ باعث یک عملکرد است . برای خواندن مقالات بیشتر فروشگاه شفا؛ پیشنهاد می کنیم به مجله زیبایی و سلامت شفا مراجعه نمایید. پیشنهاد می شود که حتماً به مکان های مطمئن برای انجام هیدروفیشیال پوست بروید و بر روی هزینه کمتر آن تمرکز نکنید؛ چون اگر ارزان باشد اما درمان اشتباهی را بر روی پوست شما انجام دهند، می توانند آسیب جدی به پوست وارد کنند. در نتیجه مجبور می شوید که هزینه بیشتری محتمل شوید تا بتوانید دوباره پوست خود را به حالت قبل برگردانید.

  • ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید.
  • قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند.
  • بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود.
  • در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.
  • میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره.

این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. استفاده از این درمان پس از هیدروفیشیال مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت. در این روش از انواع مشخصی از پرتوها که حاوی انرژی هستند برای تقویت رشد سلول‌ها استفاده می‌شود در حالیکه موجب می‌شود تا تولید الاستین و کلاژن پوست نیز افزایش یابد. با این کار چین و چروک‌ها کاهش یافته، پوست مستحکم‌تر شده و ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست – خصوصیتی که بیشتر افراد شما را به رسمیت می شناسند – مهم است که صورت خود را تازه و جوان نگه دارید. تعداد بیشتری از افراد سالها برای مقابله با چین و چروک و نواقص پوستی ، بالابر صورت را امتحان کرده اند. اگرچه اغلب موفقیت آمیز است ، آسانسورهای صورت نیاز به جراحی جزئی و دوره های بهبودی طولانی دارند. تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد.

OXYGEN THERAPY در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

همچنین شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی خرید بصورت 24 ساعت روز و هفت روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد.

از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود. سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند. عوارض هیدروفیشیال معمولا شامل قرمزی و تورم روی پوست است و اعلب بعد از چند روز از بین می رود. برای بهتر شدن پوست و تاثیر بهتر، می تواند تا 48 ساعت از داروهای تجویزی موضعی توسط دکتر استفاده کند. مراجعه کننده باید تا 48 ساعت از برنزه کردن خودداری کند و از نور مستقیم آفتاب دور بماند.

در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند. سرعت بالای این روش به طور موثری سلولهای مرده پوست را در اولین تماس از بین می برد و در همان زمان پوست را لایه برداری و تسکین می بخشد. Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد.

این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است.

از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می باشد که به نسبت به قیمت جزوه بهترین دستگاه های لاین پاکسازی می باشد. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد. آبرسانی پوست، کلاژن سازی و تغذیه پوست، اساس اصلی شفافیت و سلامت پوست است. آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش، آلودگی، سیگار کشیدن، نوشیدن آب کم و دلایل ارثی امکان دارد چند سال به سن طبیعی پوست شما اضافه کند.

۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند. از این هندپیس جهت جذب مواد مغذی به لایه های پوست همراه با امواج فراصوت استفاده می شود. دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره دو موتوره نیوفیس 2022 نارسیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را در اختیار خواهید داشت. دستگاه هیدروفيشيال آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می‌کند. حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند.