
مهم نیست که ایمیل های شما چقدر زیبا یا پیچیده هستند اگر به صندوق ورودی نمی رسند.
ارتباط ایمیل از همیشه مهمتر است و رسیدن به صندوق ورودی برای موفقیت شما بسیار مهم است.
و رسیدن به صندوق ورودی بستگی به شهرت فرستنده ارائه دهنده خدمات ایمیل انبوه شما (ESP) دارد.
همه ESP ها ی،ان نیستند.
به زبان ساده، قابلیت تحویل به م،ای احتمال رسیدن ایمیلهای شما به صندوق ورودی مش،ان است. این یکی از دلایلی است که شما برای کار با ESP انتخاب می کنید. ما بر دستیابی به بالاترین نرخ تحویل و شهرت فرستنده ممکن تمرکز می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ایمیل های مشتریان ما همگی به مقصد مورد نظر خود می رسند.
شهرت فرستنده چیست؟
شهرت فرستنده این است که چگونه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به ESP ها از نظر امنیت آنها به ،وان فرستنده رتبه بندی می کنند. شهرت فرستنده به Gmail، Apple mail، Ya،o و سایر سرویسهای ایمیل ISP اجازه میدهد بدانند که ESP شما قابل اعتماد است و اینکه اجازه دهید ایمیلهای شما به صندوق ورودی برسند، مشکلی نیست. این یک فرآیند پیچیده است که نیاز به دقت و نظارت مداوم دارد.
ما نمی تو،م برای هر ESP موجود در بازار صحبت کنیم، اما در FeedBlitz، حفاظت از قابلیت تحویل و شهرت فرستنده اصل اصلی ما است. بدون آن، ایمیل هایی که ارسال می کنید به اندازه سیگنال های دود در طوفان تندری مفید هستند.
ESP ها چگونه ایمیل ها را به صندوق ورودی می گیرند؟
قابلیت تحویل عالی نیاز به یک فرآیند پیچیده و مداوم برای نگهداری دارد. شهرت فرستنده ESP از طریق سیستمی از فرآیندهای خودکار، نظارت و بازبینی دستی از جمله:
- بررسی های دقیق برای همه واردات. هر آدرس ایمیلی که به سیستم ما اضافه میشود در برابر تلههای هر،مه شناخته شده، لیستهای سیاه، و گلدان های عسل آدرسهای ایمیل مشکوک توسط سیستم ما پرچمگذاری میشوند و واردات را متوقف میکنند.
*واقعیت جالب: سیستم ما همچنین یک بررسی به سبک سرقت ادبی را در لیستهای وارد شده اجرا میکند، این نشاندهنده هر مجموعه از آدرسهای ایمیل وارد شده به بیش از یک حساب است. لیست های ،یداری شده با استانداردهای ما مطابقت ندارد.
- نظارت 24 ساعته کلیه لیست های پستی. هر لیست پستی برای شکایات هر،مه، نرخ پرش و لغو اشتراک بیش از حد بررسی می شود. اگر لیست نتواند حداقل استاندارد را برآورده کند، به طور خودکار تعلیق می شود. این امر سلامت لیست های پستی را در همه مشتریان یک ESP تضمین می کند.
… زیرا یک ESP به اندازه ضعیف ترین لیست خود سالم و معتبر است!
- تنظیمات مستمر برای ISP های فردی. ISP ها همیشه فیلترهای هر،مه خود را معمولاً با اطلاع کمی تغییر می دهند. سازگاری با این تغییرات مست،م تنظیم مداوم سرورهای ایمیل داخلی برای برآوردن این ا،امات است.
- جلوگیری از ارسال ایمیل های مشکوک قبل از برنامهریزی یا ارسال یک کمپین پستی، FeedBlitz یک سری بررسیها را انجام میدهد تا مطمئن شود محتوا حاوی ویژگیهایی نیست که ممکن است به ،وان هر،مه علامتگذاری شود. این شامل بررسی کلمات، عبارات و استایل محتوا (مثلاً چندین ش،تگی غیرضروری صفحه) است که میتواند باعث شود ایمیل توسط فیلتر هر،مه یک ISP دستگیر شود.
پرچم گذاری یک ایمیل بالقوه بد و جلوگیری از ارسال آن از اعتبار همه ایمیل ها محافظت می کند.
- حذف خودکار ایمیل های برگشتی شهرت فرستنده توسط یک ESP که مرتباً لیست های پستی سالم را ارسال می کند تقویت می شود و سابقه ای قوی با ISP ها ایجاد می کند. برای حفظ این شهرت آدرس ایمیل که جهش یا بازگشت به ،وان غیر قابل تحویل به طور خودکار از لیست پستی شما حذف می شوند.
اگر می دانستی ،ی در خانه نیست، به در نمی زدی، آیا؟
قهرمان بازاریابی ایمیلی خود باشید.
هنگامی که ایمیل روش اصلی ارتباط بین شما و مخاطبان است، فقط برای ESP شما منطقی است که مطمئن شود ایمیل های شما به صندوق ورودی می رسد. اگر ایمیلهای شما پیدا نشد، همه زنگها و سوتها چه اهمیتی دارند؟
اگر در تلاش برای رسیدن به صندوق ورودی برای برخی از گیرندگان هستید، یا نرخ باز بودن ESP شما را ناامید می کند، تماس بگیرید. ما مطمئن هستیم که می تو،م تغییرات مثبتی در بازاریابی ایمیلی شما ایجاد کنیم.
بیشتر بد،د آزمایشی رایگان ما و با ما در تماس باشید صفحه پشتیب، برای تماس با ما از طریق ایمیل، چت یا حتی تلفن. پشتیب، زنده از دوشنبه تا جمعه، 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شرقی در دسترس است.
منبع: https://feeds.feedblitz.com/~/622154513/0/feedblitz/