معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس زیبامون-میکاپیسم


این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. کاشت ناخن مانند خیلی پدیده های دیگر زیبایی، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود.

البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است.

  • اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد.
  • فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود.
  • از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است.
  • برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.
  • پس از گرم شدن استون می توانید به مدت ۴۵ دقیقه ناخن های خود را در داخل کاسه ی استون قرار دهید.
  • این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد.

دقت کنید بین هر ضربه، براش خود را روی حوله کاغذی پاک کنید تا از گرفتگی مواد بر روی براش جلوگیری شود. هنگامی که تمام ناخن با مواد اکریلیک پوشانده شد، 10 دقیقه صبر کنید تا مواد بر روی ناخن خشک شود. روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید. اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود.

انواع فرم ناخن

دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. کوتیکول‌ها از ناخن طبیعی ما در برابر باکتری‌ها و عفونت‌ها محافظت می‌کنند. به جای برداشتن کوتیکول، می‌توانید از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا کوتیکول نرم شود. پا یکی از اعضای مهم بدن است که در طول روز توجه زیادی به آن نمی شود و همین امر باعث می شود که پوست پاها خشک و پینه دار… برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند.

کاشت پودری:

پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. در اینجا می‌خواهیم نوع دیگری از انواع کاشت‌ها را به شما آموزش دهیم و آن هم کاشته ناخن دیپینگ می‌باشد. در این کاشت از قلم استفاده نمی شود بلکه زمانی که پرایمر را زدید، بلافاصله ناخن را به صورت عمودی وارده پودر کنید و در آخر پودرهای اضافی را با براش کنار بزنید. کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند.

بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود.