معرفی انواع روشهای کاشت ناخن + عکس زیبامون-میکاپیسم


اگر قالب ناخن‌های دو دست شما یک شکل نباشد ممکن است قالب روی دست خوب قرار نگیرد. استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد. اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید. عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای کاشت ناخن است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود.

اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند. از کندن آنها پرهیز کنید زیرا این کار به ناخن های طبیعی شما آسیب رسانده و موجب نازکتر شدن آنها می‌شود. هر سالن زیبایی معمولا از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است؛ بنابراین هر ناخن کار معمولا 8-9 ساعت باید کار کند. آن هم در یک وضعیت ثابت؛ گردن و کمر ناخن کارها در معرض بیماری‌های ستون فقرات است؛ همچنین دردهای عضلانی هم ممکن است سراغ ناخن‌کار بیاید. یکی دیگر از مشکلات فیزیکی ناخن‌کارها خیره شدن آنها به دست مشتری است؛ این دقت مداوم، چشم آنها را ضعیف می‌کند. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید.

  • در واقع اگر تیپ را درست بگذارید، موادگذاری ناخن با تیپ بسیار آسان‌تر می‌شود.
  • روشهای مختلفی برای کاشت ناخن وجود داره که هر ناخن‌کار با توجه به مهارت و تخصص خودش و همچنین خواست و نظر مشتری و مراجعه کننده، میتونه بهترین و مناسبترین روش کاشت ناخن رو مورد استفاده قرار بده.
  • لیکوئید پلی ژل نوعی حلال ژل می باشد که می توان به جای کلینزر در کاشت با پلی ژل از آن استفاده نمود و به شما کمک می کند…

حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند. کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند. البته سرعت عمل ناخن کار در این روش بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند. وجود برجستگی زیبا و همچنین درخشش چشمگیر در این روش در گذشته، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نمود اما امروزه این شیوه، به دلیل معایب مذکور مورد استفاده قرار نمی گیرد.

آرایش لایت (7 گام ساده و 7 ویدیوی آموزشی)

وقتی پودر با این مایع ترکیب میشه، حالت نرم و خمیری پیدا میکنه و میشه اون رو بر روی ناخن با استفاده از قلم مخصوص، شکل داد. مگر این که شخص غسل و وضو را به صورت جبیره انجام بدهد که در این صورت و ضو و غسلش صحیح است و کیفیت غسل و و ضو جبیره در رساله عملیه ذکر شده به آنجا مراجعه شود و چون خود ناخن جبیره است دست تر روی جبیره کشیده می‌شود. در این روش به‌علت استفاده از دستگاه uv ممکن است فرد دچار سرطان‌های پوست یا ریه شود. جالب است بدانید در این روش پس از مدتی لایه نازکی در بالای ناخن مصنوعی خود می‌بینید که نشان از سالم بودن و رشد طبیعی ناخن شما دارد.

آموزش اول (آموزش کامل در یک جلسه)

از عوارض مهم کاشت ناخن های مصنوعی، تغییر رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و کنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (انیکولیز) است. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. در کاشت گریم یا همان کاشت ناخن فرنچ صدف ناخن را با پودر هلویی و یا دیگر پودر های کاور طراحی کرده و سپس خط فرنچ به صورت یک خط مستقل و کاملا جدا از خط صدف ناخن طراحی می شود. در این روش ، فرمر که یک وسیله با جنس کاغذی است را روی ناخن ها نصب می کنند و سپس مواد را بر روی آن قرار داده و از ژل و پودر های رنگی استفاده می کنند. کاشت ناخن پودری به علت زمان بر بودن برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود.

کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند.