مهمترین تفاوت ژل با فیلر لب جنس ژل لب ، ماندگاری فیلر لب


مهمترین تفاوت ژل با فیلر لب جنس ژل لب ، ماندگاری فیلر لب

تزریق ژل لب معمولاً به عنوان یک روش زیبایی برای افزایش حجم و شکل لب‌ها استفاده می‌شود. این روش با استفاده از ژل‌هایی که شامل موادی مانند هیدروکسی‌پاتیت، کوئلژن و یا اسید هیالورونیک هستند، انجام می‌شود. هزینه بزرگ کردن لب با تزریق چربی و هزینه ژل لب در ناحیه‌های مختلف متفاوت است و به نوع ماده‌ی تزریقی و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد. هزینه درمان براساس تعداد سرنگ‌های ژل محاسبه می‌شود؛ معمولاً دو سرنگ برای اکثر بیماران کافی است.

  • در نهایت متخصص زیبایی برای برجسته‌تر شدن لب‌ها مقداری ژل را به قسمت گوشتی هر دو لب تزریق می‌کند.
  • در واقع حجیم بودن لب ها می تواند در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار مطلوبی بگذارد.
  • اگرچه مدت زمان عمل بوتاکس تنها چند دقیقه است اما تزریق ژل کمی طولانی‌تر است.
  • در این مطلب ما به تمام آنچه که شما باید در مورد تزریق ژل لب و قیمت ژل لب بدانید پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

تزریق فیلر مدل طبیعی یا نچرال که به آن مدل کلاسیک نیز گفته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار است که مورد استقبال بسیاری از زنان در گروه سنی های مختلف قرار گرفته است. در این مدل تزریق ژل لب، بیشتر بر روی تناسب، تقارن و برجسته نمایی به صورت طبیعی لب تمرکز می شود. بنابراین، حجم دهی در این روش تزریق ژل باتوجه به فرم لب اشخاص متفاوت است و هدف تنها حجیم و برجسته کردن نقاط طبیعی لب خواهد بود.

معایب و عوارض فیلر لب

بنابراین با توجه به وجود چنین فرآیندی در بدن افراد سالخورده تزریق هیالورونیک اسید به لب های این افراد امکان پذیر نیست و فقط برای قشر جوان توصیه می شود. تزریق هیالورونیک اسید باعث برجسته سازی و فرم دهی لب های افراد جوان می شود. در نظر گرفتن توصیه‌ها و رعایت نکات اصولی همواره می‌تواند به شما کمک کند که تجربه موفقی از تزریق ژل یا هر عمل زیبایی دیگری داشته باشید. در این قسمت مهم‌ترین نکاتی را که در رابطه با تزریق ژل لب وجود دارد به شما یادآوری می‌کنیم. گفته شد که برای تزریق ژل لب باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، اما حالا که درحال مطالعه این مقاله هستید می‌توانید در خصوص تزریق ژل به لب با بهترین متخصصان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

ساعات مراجعه

مثلاً در برخی از کلینیک ها از سوزن های بزرگ استفاده می شود و کمبود امکانات سبب بروز حس ناخوشایند و درد در شخص می شود. افرادی که سیگار می کشند و یا داروهای خاصی استفاده می کنند معمولاً دچار درد در زمان تزریق هستند. تزریق فیلر لب سریع ترین روشی است که سریع ترین نتیجه را نشان می دهد. درهمین خصوص مزایای زیادی نسبت به بقیه روش ها به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر متداول ترین ژل لب ها از یک ماده طبیعی به نام اسید هیالورونیک ساخته شده اند که در بدن نیز یافت می شود. اسید هیالورونیک طبیعی یک کربوهیدرات است که به واسطه توانایی جذب آب علاوه بر شادابی و جوانی پوست برای مو سایر اندام های بدن مانند مفاصل اهمیت بسیاری دارد. ما به شما خواهیم گفت که با توجه به فرم صورت و بینی که دارید چه نوع لبی برای شما مناسب بوده و چه میزان ژل در چه نواحی باید تزریق شود.