مواد غذایی برای خوردن و نکات



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue China

الکل هرگز در لیست افزودنی های سالم به رژیم غذایی ما قرار نمی گیرد (در Eat Beautiful اشاره ای به آن نشده است!) و در حالی که می توانم دروغ بگویم و بگویم که در فصل مهم، کاملاً با فضیلت هستم، یک یا دو لیوان شامپاین را دوست دارم. جشن گرفتن! اما با افزایش مقادیر الکل، خطر خماری افزایش می یابد که برای هیچ ، چندان جالب نیست. بنابراین چگونه می تو،د از گذراندن فصل مهم، با عواقب این همه شادی جلوگیری کنید؟ البته با خوردن غذاهای من، قبل و بعد از نوشیدن! در اینجا، من بهترین غذاها را برای اضافه ، به رژیم غذایی خود در روز جشن کریسمس و بعد از آن جمع آوری می کنم تا بهترین شانس را برای جلوگیری از خماری داشته باشید.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

اعتبار تصویر @ David Loftus برای Eat Beautiful

قبل از نوشیدن چه چیزی بخوریم

اولاً، بسیار مهم است که مطمئن شوید چیزی می خورید. بسیاری از مردم مستقیماً برای نوشیدنی‌های بعد از کار می‌روند و به راه خود ادامه می‌دهند و فراموش می‌کنند که غذا بخورند، که دستوری برای فاجعه است. اطمینان از خوردن یک وعده غذایی من، قبل از شروع نوشیدن، احتمال خماری شما را به شدت کاهش می دهد.

کیم پیرسون، متخصص تغذیه می گوید: «قبل از نوشیدن، غذایی را انتخاب کنید که ،یبی از پروتئین، چربی‌های سالم و کربوهیدرات‌هایی باشد که آهسته آزاد می‌شوند. اسیدهای آمینه موجود در پروتئین به حمایت از فرآیند سم زدایی کبد کمک می کند، در حالی که غذاهای غنی از آنتی ا،یدان ها از شما در برابر رادیکال های آزاد مضری که الکل تولید می کند محافظت می کند. چیزی مانند ماهی با برنج قهوه ای و سبزیجات به ،وان یک شام قبل از مهم، عالی است، یا اگر میهم، شام برگزار می کنید، دستور سبزی پلو و برنج قهوه ای من را از Eat Beautiful امتحان کنید.

در طول شب، نوشیدنی های خود را با آب جایگزین کنید و سعی کنید اگر می تو،د به همان نوشیدنی ب،بید.

اعتبار تصویر @ David Loftus برای Eat Beautiful

صبح بعد از نوشیدن چه بخوریم

اولین چیزی که صبح بعد از آن می خواهید یک لیوان بزرگ آب است، و من همیشه یک Berocca می ریزم تا ویتامین B را پر کنم. خار مریم یکی دیگر از ویتامین های خوب برای دستیابی به آن است، زیرا به حمایت از کبد کمک می کند. آب نارگیل یک انتخاب خوب پس از الکل است، زیرا نه تنها شما را آبرس، می کند، بلکه دارای الکترولیت بالایی نیز می باشد.

صبح بعد از نوشیدن، صبحانه شما باید از همان اجزای کلیدی تشکیل شده باشد، کربوهیدرات های آهسته آزاد کننده، پروتئین و چربی سالم. کیم می گوید. کربوهیدرات ها به آرامش معده کمک می کنند، اما از کربوهیدرات های تصفیه شده اجتناب کنید و جایگزین سالمی مانند جو را انتخاب کنید.

فرنی با میوه (حتماً موز حاوی منیزیم بالایی است) و آجیل گزینه بسیار خوبی است، یا البته تخم مرغ و آووکادو روی نان تست چاودار یک صبحانه عالی را تشکیل می دهد. در واقع، چرا صبحانه بعد از آن را در یک وعده صبحانه رزرو نکنید تا بتو،د در حین لذت بردن از صبحانه مبارزه با خماری خود، یک گفتگوی کامل با دوستان داشته باشید؟

اگر طرح پیشگیری از غذا جواب نداد و همچنان سر درد دارید، به پست درمان خماری من مراجعه کنید…

و اگر یک رویداد بزرگ یا چیز مهمی دارید که باید به آن بروید و می خواهید کمی بیشتر برای برداشتن صبحگاهی ،ج کنید، می تو،د برای یک قطره ویتامین در اینجا بروید. احیای یا دکتر جوشی.

غذاهای قهرمان و دستور العمل های بیشتری را در کتاب Eat Beautiful من پیدا کنید

بعدی را بخو،د: تغذیه سالم: مشاوره تخصصی

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/،w-to-avoid-a-hangover