نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن-میکاپیسم


4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید. در نظر داشته باشید که سایز قالب شما نباید بزرگتر یا کوچکتر از بستر ناخن طبیعی شما باشد. در این مرحله سطح ناخن را با استفاده از بافر یا سر سوهان کاغذی نرم خراش دهید اما دقت کنید که به صدف ناخن آسیب وارد نکنید. سپس با استفاده از استون و پد، سطح ناخنها را تمیز کنید و مطمئن شوید هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح ناخنها باقی نمانده است. این مرحله، زیبا ساختن ناخن‌ها با استفاده از لاک ناخن است تا سطح ناخن صاف و یکدست شود.

  • برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید.
  • تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.
  • برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود.
  • در ابتدا سطح کاشت را برای از بین بردن چربی های اضافه بافر بزنید.
  • نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. در این روش کاشت، ناخن طبیعی هیچ آسیبی نمی‌بیند زیرا زمانیکه ناخن رشد می‌کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند به این معنی است که ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضی مواقع کاشت ناخن ژله‌ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدن آن‌ها، این عادت از سرشان می افتد.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلنفراهم کرده است. کاشت ناخن اکلیلی زیرمجموعه کاشت پودری است و تنها تفاوت آن در نوع پودری که انتخاب می‌کنید، می‌باشد. کاشت ماربل به دلیل اینکه در آن از چند رنگ پودر استفاده می‌شود، زیرمجموعه کاشت گریم می‌دانند. به این صورت که اگر آن را به وسیله پودر اما در حالت خشکی انجام دهید، ماربل درای می‌نامند و اگر آن را به وسیله لاک و آب انجام دهید ماربل واتر می‌گویند.

مرحله سوم : سوهان کشی

میزان ماندگاری کاشت ناخن بستگی به مواد و شرایط آب و هوایی دارد. در حالت عادی فرد باید پس از 3 تا 4 هفته پس از انجام کاشت برای ترمیم مجدد اقدام کند. کاشت بیبی بومر از زیر شاخه های کاشت ناخن گریم است که در آن از دو رنگ مختلف به گونه ای استفاده می کنند که رنگ ها در میانه ناخن در یکدیگر محو گردند و هیچ خط فرضی در میان آنها مشخص نباشد به همین علت نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر کاشت هایلایت است. می توانید بدون هیچ مشکلی کاشت پودری و ژلی خود را از ناخن های طبیعی جدا سازید، وجه تمایز مهم این فرآیند آن است که بدون هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی شما و پوست دستتان ناخن های کاشته شده از بین می روند. از آن جایی که همیشه رفتن به سالن آرایشی و وقت گرفتن از ناخن کار خود کار ساده ای نیست از جینا خواستیم تا راه های خانگی برای برداشتن ناخن های کاشت را به ما آموزش دهد. او در قدم اول توصیه می کند تا همیشه برای کارهای زیبایی مربوط به ناخن به یک متخصص این رشته مراجعه کنید، زیرا آن ها می توانند از آسیب به ناخن های شما جلوگیری کرده و یا آن را به حداقل برسانند.

شناخت محیط کار

ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود.