نحوه ی کاشت ناخن و خطرات آن-میکاپیسم


استفاده از مرطوب کننده ها باعث جلوه ی بهتر ناخن ها و دوام بیشتر آنها می­شود. همچنین استفاده از روغن های کوتیکول، استحکام ناخن را افزایش می­دهد و از ترک خوردن کاشت و خود ناخن جلوگیری می­کند. زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید.

  • پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد.
  • بهتر است که در فاصله های زمانی مثلا یک تا دو سال ناخن ها ریموو شود تا ناخن اصلی از نو رشد کند و اگر دچار آسیب یا نازکی شده رفع گردد.
  • کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.
  • افرادی که به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند.
  • رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشـت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد.

تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند.

عوارض کاشت ناخن برای ناخن کار، زود بازنشسته نشی!

در این کاشت از وسیله ای به نام فرمر استفاده می‌شود که معمولاً یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند. از فرمر برای بلندتر شدن ناخن‌ها استفاده می‌کنند که به صورت رولی در بازار یافت می‌شوند. در ویدئو بالا، خیلی سریع و شسته رفته گفتیم که کاشت ناخن چند مدل دارد و چه مواردی در بین بانوان محبوب‌تر واقع شدند. ۵ـ در فاصله زمانی که شخص اقدام به برداشت ناخن می‌کند، وضو و غسل به صورت جبیره (و در مواردی همراه با تیمم) انجام می‌شود. ۳ـ اگر مانعی در بدن وجود داشته باشد، که قابل برداشتن باشد (مانند لاک، چسب، قیر و …) باید قبل از وضو و غسل برطرف شود. با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود.

مزایا و معایب روش های کاشت ناخن

سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند. در اینجا بعد از اینکه تمام مواد اضافی را از روی سطح ناخن‌ها پاک کردید یک لایه نازک تاپکوت بر روی سطح آنها بزنید تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشید. در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. اکریلیک مایع را در یک ظرف و مقداری از پودر اکریلیک را در ظرف دیگری بریزید.

انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

شما می‌توانید از یک لاک شفاف یا لاک‌های رنگی برای زیباتر شدن ناخن هایتان استفاده کنید. اگر ناخن های طبیعی شما بلند است، آنها را با استفاده از ناخن گیر یا قیچی ناخن کوتاه کنید. گوشه‌های اطراف ناخن را نیز کوتاه و مرتب کنید تا ناخن مصنوعی بهتر بر روی بستر ناخن‌های طبیعی شما قرار بگیرد. کار در سالن ناخن، شاید از نظر مشتریان، خیلی تر و تمیز و بی‌دغدغه به نظر برسد اما همین شغل در محیط کاملا زنانه، کلی خطرات دارد.

همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند. بدین جهت در این مقاله به صورت گام به گام و اصولی به آموزش کاشت ناخن و مباحث مربوط در حوزه کاشت ناخن پرداخته شده است. برخی خانم ها نیز به علت واکنش های حساسیتی بدن به چسب و مواد کاشت دچار نوعی از التهاب و قرمزی و خارش پوست می شوند که فقط با از بین بردن عامل آن که ناخن مصنوعی و مواد کاشت بوده این التهاب درمان می شود. ادواردز برای تهیه ی یک محلول که بتواند به آرامی کاشت شما را از بین ببرد پیشنهاد می دهد از مخلوط استون گرم و روغن بچه استفاده کنید. این محلول به آرامی کاشت پودری را از ناخن طبیعی شما جدا می کند.