نقد و بررسی خط ژل بادمجان عمیق Trish McEvoy



[unpaid/sample/affiliate/ad] بالا،ه این لاینر به انبار برگشت! من روی پست‌های Trish خود م، کرده‌ام زیرا اتفاقاً در زم، که موجودی کم بود نمونه‌هایی دریافت کردم، اما اینجا هستیم. بادمجان قهوه‌ای کمی پرپشت است – فقط سبک‌ترین رنگ بنفش. این درخشندگی نیز دارد، بنابراین اگر آن را بر روی درب بپوشید، بر خلاف داخل درب، کمی براق خواهید داشت. من بیشتر و بیشتر به رنگ سرمه قهوه‌ای روی سیاه و سفید می‌روم و بادمجان به آرامی این تغییرات را زنگ می‌زند.

نقد و بررسی خط ژل بادمجان عمیق Trish McEvoy

اون موهای مزاحم! بیخیال. فرمت امروز کمی متفاوت است، اما فکر می‌کنم این بهترین راه برای دیدن ظاهر خط ژل بادمجان عمیق Trish McEvoy است. این لاینر یک فرمول ژل است که برای شدت و کاربرد بسیار آسان عالی است – فقط روی درب می‌لغزد و سپس به سرعت خشک می‌شود.

نقد و بررسی خط ژل بادمجان عمیق Trish McEvoy

از همان برند، من عاشق خط آبی آنها، Arabian Nights هستم، که فکر می کنم قبلاً در اینجا به نمایش گذاشته بودم. این فقط فوق العاده تند و فوق العاده شدید است.



نقد و بررسی خط ژل بادمجان عمیق Trish McEvoy

شما یک تیز کن هم می گیرید تا همیشه تن، عالی داشته باشید – فکر می کنم ژل خیلی زود فرسوده می شود و یک نکته خوب برای به دست آوردن بهترین تیز ، ممکن این است که قبل از انجام این کار، آسترهای خود را برای مدتی در یخچال قرار دهید. با قیمت 22 پوند، اینها برای من بسیار معقول به نظر می رسند - کیفیتی دوست داشتنی، به زیبایی لغزنده و نرم ... اساساً هر چیزی که در یک آستر می خواهید. این است اینجا.

وابسته نیست اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/trish-mcevoy-deep-aubergine-gel-liner-review/