نقد و بررسی رژلب های بازار KURE | بلاگر زیبایی بریتانیایی



[unpaid/sample/affiliate/ad] رژ لب‌های جدید کوره بازار بسیار انتظارات را برآورده می‌کنند. من ابتدا تنها انتقاد خود را مطرح می کنم – اینکه رژلب ها نام رنگ روی بر،ب ها را ندارند. آنها روی جعبه هستند، اما این یک خیال است که فکر کنید همیشه در جعبه های خود نگه داشته می شوند و اگر شما هم مثل من فراموشکار هستید، این یک مسئله است! به غیر از آن، من به اینها علاقه دارم، به خصوص بافت ساتن و مومیایی.

رژ لب کوره بازار

سطح اشباع بسیار عالی است – در واقع شگفت انگیز است و بیشتر از آن به این دلیل که فرمول 100% طبیعی (و وگان، obvs) با کرن بری (ارگ،ک، اما نکته دیگر را نمی بینید)، انبه وحشی، انار، کره شی، کره کاکائو، روغن آرگان و روغن نارگیل است که یک خط لب بسیار دلپذیر است. در تصویر بالا، Couture (مات) است. رژ لب (ساتن)، رز پانک (بالم) و سو وینتیج (ساتن).

رژ لب کوره بازار

در تصویر اول، این رنگ در ساتن So Vintage است و من فکر می‌کنم درخشندگی بسیار خوبی دارد، و دومی رژلب است، باز هم ساتن، و من کاملاً عاشق این رنگ هستم (اگر نه کاربرد نسبتاً ناقص در ع،!).



رژ لب کوره بازار

دریغ نمی کنم که Couture را در تصویر اول به دوستداران مات توصیه کنم - چنین تأثیری! تصویر دوم، مومیایی ، رز پانک است - یک پوشیدنی مهربان و آسان. من یک ع، عطری گرفتم که مرا به یاد رژلب های استی لادر 1990 می انداخت – آن گلی شیرین کمی مومی شکل، اما به هیچ وجه عطر بالایی ندارند و عطری با منشأ طبیعی است.

رژ لب کوره بازار

بهتر از آن، آنها قابل پر ، مجدد هستند. هر رژ لب دارای یک آستین جین اصلاح شده است تا در صورت تمایل بتو،د آن را براق نگه دارید. پر ، مجدد برای 28 رنگ به زودی در دسترس خواهد بود - قیمت رژ لب 32 پوند است. اینجا اما بدیهی است که پر ، مجدد کمتر خواهد بود.

نقد و بررسی رژ لب اکولوژیکی کوره بازار

یک نمونه سریع – از پایین به بالا: کوتور، رژ لب، رز پانک و سو وینتج. آیا وسوسه شده اید؟

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/kure-bazaar-lipsticks-review/