نقد و بررسی رژ لب مواد معدنی bareMinerals | بلاگر زیبایی بریتانیایی



[unpaid/sample/affiliate/ad] وای – پس این رژلب‌های معدنی بدون مواد معدنی، رنگدانه‌ای دارند! انتظار نداشتم اینقدر قدرتمند باشند. اینها به موقع برای روز ولنتاین فرستاده شدند، اما واضح است که من کاملاً به آن نرسیدم، اما فکر می کنم آنها نشان دهنده تغییر نور فصلی و ولع تدریجی برای رنگ هایی هستند که تیره و عمیق نیستند.

بررسی رژ لب مواد معدنی bareMinerals

همانطور که «مد» به ما گفته است که همه آن لباس‌های گلدار دوست‌داشتنی که چنین بخشی از کمد لباس ما را تشکیل می‌دهند، خوب و واقعاً «بیرون هستند» (چه مز،ف – به پوشیدن آن گل‌ها ادامه دهید!) شاید زمان آن رسیده است که به جای آن آرایش الهام گرفته از گل داشته باشیم. اینها آنقدر بهاری و شادی آور هستند درست مثل شکوفه ها که (در ج،) تازه شروع به ظهور کرده اند.

بررسی رژ لب مواد معدنی bareMinerals

این Presence است، یک آجیل خنثی – فکر می‌کنم در ع، زیباتر از من در زندگی واقعی به نظر می‌رسد، اما من ،ی که از روغن خولان دریایی و روغن زیتون به دست می‌آید بسیار دوست دارم.

بررسی رژ لب مواد معدنی bareMinerals

این خلاقیت است – این رنگ صورتی پررنگ است اما فکر می‌کنم مورد علاقه من از سه رنگی است که در اینجا دارم. برای روزهای آفتابی و عینک آفتابی من، است.

بررسی رژ لب مواد معدنی bareMinerals

برخلاف انتظار، من واقعاً Wisdom را دوست دارم. رنگ ارغو، زیادی در آن وجود دارد، بنابراین اگر ته رنگ آبی بهترین چیزی است که به شما می آید، این برای شما من، است. من در روزهای شجاع‌تر به آن دست می‌آورم، اما فکر می‌کنم دستم همیشه ابتدا به سمت خلاقیت می‌رود.

به هر حال، آنها برای 18.95 پوند (به جای 22 پوند) در Sep،ra پیشنهاد می شوند. اینجا.

وابسته نباشید اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/bareminerals-mineralist-lipstick-review/