نقد و بررسی: فیلتر مایع elf Halo Glow



<،on cl،="simplesocial-fb-share" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/elf-halo-glow-liquid-filter-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" data-href="https://twitter.com/share?text=The+e.l.f.+Halo+Glow+Liquid+Filter+Can+Replace+3+Products+in+Your+Routine&url=https://slashedbeauty.com/elf-halo-glow-liquid-filter-review/" rel="nofollow" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on rel="nofollow" cl،="simplesocial-pinterest-share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" data-href="mailto:?subject=The e.l.f. Halo Glow Liquid Filter Can Replace 3 Products in Your Routine&،y=https://slashedbeauty.com/elf-halo-glow-liquid-filter-review/">پست الکترونیک

از زمان انتشار آن، فیلتر مایع elf Halo Glow برای ماندن در قفسه ها مشکل داشته است.

شایعه شده که فریبنده است فیلتر بی عیب و نقص شارلوت تیلبری، این محصول چند منظوره کمک می کند تا از طرق مختلف درخشش زیبایی به ظاهر شما بیافزاید، روتین شما را ساده کرده و مجموعه آرایش شما را ساده می کند.

دست در دست یک بطری فیلتر مایع elf Halo Glow |  بررسی |  زیبایی بریده بریده

با 14 دلار، بیش از 1 اونس از خوبی درخشان دریافت می کنید که در هشت رنگ موجود است. من سایه 3، روشن/متوسط ​​می پوشم.

این فیلتر مایع Halo Glow می توان برای اه، مختلف استفاده کرد: روی پوست برهنه به ،وان مرطوب کننده رنگی، زیر ، پودر به ،وان روشن کننده، یا بالای آرایش به ،وان هایلایت مایع. من بسیار خوشحالم که بطری مقدار زیادی محصول را در خود جای می دهد، زیرا متوجه شده ام که در طول زندگی روزمره خود از آن به طرق مختلف استفاده می کنم.

elf Halo Glow Liquid Filter Applicator |  بررسی |  زیبایی بریده بریده

برای اعمال، از اپلیکاتور پای ،ن بزرگ برای نقطه گذاری یا کشیدن انگشت روی آن استفاده کنید. اپلیکاتور دارای یک فرورفتگی برای نگهداری مقدار کافی محصول است تا سه بار در بطری فرو نروید. من از یک اسفنج برای مخلوط ، آن استفاده می کنم، اگرچه می تو،د از انگشتان تمیز خود نیز استفاده کنید.

elf Halo Glow Liquid Filter Light/Medium Swatch |  بررسی |  زیبایی بریده بریده

فیلتر مایع Halo Glow قطعا رنگدانه قابل تشخیصی در خود دارد، به همین دلیل است که سایه ای که انتخاب می کنید اهمیت دارد. هنگامی که روی پوست ، شما ،یب می شود، کوچکترین رنگی به آن اضافه می کند، اما پوشش زیادی ندارد. اغلب، در نهایت با یک جلوه تار و درخشان روبرو خواهید شد.

برای آرایش های بدون آرایش، من از این ،یب با مقداری کانسی، برای هر گونه لکه های تیره یا آکنه استفاده می کنم. به طور کلی، این باعث می شود صورت من درخشان تر و شاداب تر به نظر برسد. اگر از ظاهر شفاف آن ناراحت نیستید، قطعاً می‌تواند جای یک مرطوب‌کننده رنگی را بگیرد، زیرا حاوی اسکوالان برای مرطوب‌سازی و اسید هیالورونیک برای آبرس،، همراه با پودرهای آسیاب شده برای کمک به محو شدن خطوط و منافذ است.

قبل و بعد از استفاده از فیلتر مایع elf Halo Glow |  بررسی |  زیبایی بریده بریده
، کرد: فیلتر مایع Halo Glow در زیر فونداسیون / درست: فقط پایه

با این حال، روش مورد علاقه من برای استفاده از فیلتر مایع Halo Glow زیر پایه من است. بعد از پرایمینگ، یک لایه نازک را روی تمام صورتم می زنم، سپس روی آن را با فونداسیون می پوشانم. نتیجه درخشندگی بیشتر، ابعاد بیشتر و ظاهری درخشان تر است. می تو،د تفاوت را در بالا ببینید، جایی که من از فیلتر مایع Halo Glow فقط در سمت چپ استفاده کردم. شما به ویژه می تو،د تفاوت را در پیش،، در ناحیه زیر چشم و روی استخوان های گونه من مشاهده کنید. این همچنین به این م،ی است که من مجبور نیستم در مناطق خاصی از کانسی، استفاده کنم!

در نهایت، زم، که می‌خواهم ظاهری طبیعی‌تر داشته باشم و می‌خواهم از درخشندگی دور باشم، این را در بالای آرایشم به‌،وان هایلایت مایع استفاده کرده‌ام. به طور طبیعی شبنم دار به نظر می رسد (اما چرب نیست).

@slashedbeauty آیا تا به حال از فیلتر مایع @elfyeah Halo Glow استفاده کرده اید؟ ✨ #آرایش داروخانه باید داشته باشد #آرایش دارو بررسی #داروفروش زیبایی #داروفروشی زیبایی #پیش نمایش آرایشی #مورد علاقه های آرایشی داروخانه #بررسی زیبایی #زیبایی بودجه #آرایشی الف ♬ درمان بیت – DJ FUNexpected

من متوجه نمی شوم که این روی سایه فونداسیون من یا زمان سایش تأثیر بگذارد. با این حال، با فونداسیون های نازک تر، ممکن است ایده خوبی باشد که برای ،یب بهتر، به جای لایه بندی، با فیلتر مایع Halo Glow مخلوط کنید.

این فیلتر مایع elf Halo Glow به طرق مختلف در روال من نفوذ کرده است و به سرعت به یکی از اجزای اصلی مجموعه من تبدیل شده است. هیاهو واقعی است. این به خصوص برای کیف زیبایی مسافرتی من خوب است زیرا سه محصول را در یک ،یب می کند و برای یک مجموعه آرایش مینیمال عالی است. تنها نقطه ضعف آن این است که ردیابی آن سخت بوده است … بنابراین اگر آن را در فروشگاه ها دیدید، آن را در اسرع وقت بگیرید!

آیا فیلتر مایع Halo Glow را گرفته اید؟

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/elf-halo-glow-liquid-filter-review/