نقد و بررسی Givenchy Le Rouge Interdit Balm



[unpaid/sample/affiliate/ad] Givenchy انجام مجموعه های فصلی را متوقف کرده است – کاملاً درست است زیرا واقعاً نیازی به سه (گاهی اوقات چهار) مجموعه مختلف در سال نیست. این به من یادآوری می‌کند که قبلاً برای زیبایی فصلی چقدر فروشگاه می‌گذاشتیم و این واقعاً چیزی نیست که دیگر در هیچ حالت واقعی وجود داشته باشد. سایه های توت برای پاییز، سایه های عمیق برای زمستان، پاستل برای بهار و رنگ های روشن برای تابستان. این جایی است که وقتی اکنون نگرش را دوست دارید چه چیزی را دوست دارید و این عالی است. با این اوصاف، برندهای زیبایی احتمالا ترجیح می دهند همچنان تعیین کنند که ما چه بپوشیم و چه زم، بپوشیم، اما من خوشحالم که Givenchy از هرج و مرج انصراف داده است و تازه در حال ظهور است.

نقد و بررسی Givenchy Le Rouge In،it Balm

این محصولات جدید Givenchy Le Rouge In،it Baumes درست در خیابان من هستند – مواد طبیعی (96%)، هیالورونیک، دانه جوجوبا و عصاره Acmella Oleracea همگی یک مومیایی ابریشمی و مغذی ایجاد می کنند. گیاه Acmella Oleracea جالب است، به خصوص به دلیل نام های رایج آن – گیاه دندان درد، دکمه Szechuan، پاراکراس و دکمه وزوز. من احساس می کنم که دکمه های buzz ،صر رویایی یک بخش بازاریابی هستند! گفته می شود به لب ها خاصیت صاف کننده و سفت کننده می دهد اما تا به حال چیزی متوجه نشده ام.

نقد و بررسی Givenchy Le Rouge In،it Balm

سطح جزئیات چیزی است که من را هیجان زده می کند – آرم Givenchy را در اطراف گلوله ها ببینید؟ می‌دانم که گلوله شماره 10 سیاه به نظر می‌رسد، اما خا،تری بسیار عمیقی با ته رنگ شرابی است. پاسخگوی pH است و رنگی دوست داشتنی برای من پیدا کرد – این یک رنگ فرانسوی است.



نقد و بررسی Givenchy Le Rouge In،it Balm

صورتی با لبه کمی قهوه ای/خا،تری است و من آن را دوست دارم.

نقد و بررسی Givenchy Le Rouge In،it Balm

گلوله سفید، شماره 00، یک مومیایی ساده و بدون رنگ است – اگرچه درخشندگی دلپذیری به آن می‌دهد، اما من آن را به این اندازه براق توصیف نمی‌کنم، بنابراین قطعاً برای ،، که درخشش زیاد را دوست ندارند، برنده است. قیمت هر کدام 34 پوند است اینجا.

بالم لب جدید یونیورسال که آبرس، و تغذیه می کند.

مراقبت از لب های مرطوب کننده: Le Rouge In،it Baume با فرمول فوق مغذی ساخته شده با 96% مواد طبیعی*، غنی شده با هیالورونیک اسید، عصاره دانه جوجوبا و عصاره گل Acmella Oleracea، هیدراتاسیون شدید 24 ساعته را فراهم می کند. این بالم لب جه، که در همان طرح مد نمادین Le Rouge In،it Intense Silk قرار گرفته است، برای همه رنگ‌ها و ،ت‌های پوست من، است. پس از استفاده، لب ها بلافاصله مرطوب، تغذیه شده و احساس راحتی می کنند. روز به روز احساس صافی و محافظت در برابر خشکی می کنند. برای براق شدن فوری لب های سالم و ماندگار.

سایه های جه، و نمادین: فرمول ابتکاری Le Rouge In،it Baume در دو رنگ موجود است که برای همه و هر موقعیتی من، است.

  • N°00 یک روکش شفاف طبیعی ایجاد می کند
  • N°10 سایه مشکی نمادین Givenchy را بازبینی می کند که با تطبیق با هر رنگ پوست، رنگ لب را تقویت می کند تا جلوه ای طبیعی داشته باشد.

مواد فعال کلیدی:

  • هیالورونیک اسید به ،وان یک ماده آبرسان عمل می کند و ظاهری حجیم به لب ها می بخشد
  • عصاره دانه جوجوبا استفاده از سر خوردن استثنایی را برای مراقبت بهینه با اثرات مغذی و محافظت در برابر خشکی تضمین می کند و لب ها را صاف و هیدراته می کند.
  • عصاره گل Acmella Oleracea انقباض کلاژن را تحریک می کند و به صاف شدن لب ها کمک می کند

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


[ad_2]
منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/givenchy-le-rouge-in،it-baume-review/