نقد و بررسی Pixi By Petra On-The-Glow Bronzer



[unpaid/sample] بنابراین، به زم، از سال می رسد که نور به ما کمک می کند تا کمتر تخلیه شده به نظر برسیم. رنگ‌های رنگی وجود دارند که در تمام طول سال فوق‌العاده به نظر می‌رسند، اما رنگ من قطعاً یکی از آنها نیست! من در رویداد CEW دیشب بودم که یک نمایشگاه صنعتی از محصولات زیبایی است که در آن برندها “بهترین” خود را نشان می دهند و شرکت کنندگان محصولات را برای استفاده و ارزیابی به خانه می برند و در نهایت برای برندگان کلی رای می دهند. یکی از رقبا Pixi By Petra On-The-Glow Bronzer است و اولین آزمایش من است.

نقد و بررسی Pixi By Petra On-The-Glow Bronzer

نام رسمی آن Tinted Moisture Stick است اما صادقانه بگویم، من آن را روی پوستم کمی چرب دیدم. کمی احساس می کردم که به جای اینکه با آن یکی شود، با رنگ چهره ام می جنگد. فکر می‌کنم انتظار من این بود که احساس آرامش بیشتری داشته باشد – فهرست مواد بسیار طول،‌ای دارد و با نگاه ، به آن، به نظر می‌رسد که با همه چیزهای خوب در مقادیر بسیار کم (مانند سیب، زغال اخته و تمشک) بیش از حد پیچیده باشد. عصاره ها).

Pixi اثر Petra On-The-Glow-Bronze

من می توانم به شما اطمینان دهم که این محصول با آن دنگ همراه نیست – این همه کار ناشیانه خودم است. سایه به خودی خود بسیار زیبا است و تقریباً جنبه هلویی دارد. روی پوست من خوب به نظر می رسد اما به خصوص طبیعی نیست. یکی از مشکلات من با محصولات پیچ خورده این است که نمی تو،د دوباره آنها را به سمت پایین بچرخ،د که اگر زیاد به بالا فشار بیاورید بسیار مهم است – به راحتی انجام می شود – اما این یک جزء کمتر است که بسته به جایی که می نشینید خوب یا بد است. .

Pixi اثر Petra On-The-Glow-Bronze

چیزهای خوب در مورد Pixi اثر Petra On-The-Glow-Bronze این است که کاملاً شفاف است، بنابراین نمی تو،د آن را انجام دهید و به شکلی است که باعث می شود تند کشیدن سریع و رفتن امکان پذیر باشد. استفاده از برنزر آسان است اما برای من یکی نیست. می تو،د آن را با 18 پوند پیدا کنید اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/pixi-by-petra-on-the-glow-bronzer-review/