نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-میکاپیسم


مقدار اضافه رژ لب را با یک دستمال کاغذی از روی لب‌هایتان پاک کنید. اما نگران نباشید اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، متوجه تمامی ترفندهای یک آرایش ماندگار خواهید شد. استفاده درست از پرایمر برای پوست‌های معمولی می‌تواند به صاف، مات و یکدست شدن پوست شما کمک کند. پرایمر صورت ژنو که برای افراد دارای پوست خشک طراحی شده است، با خاصیت آبرسانی و تغذیه پوست با ویتامین‌های A ,C ,E و آنتی‌اکسیدان از پوسته پوسته شدن صورت جلوگیری میکند. حتما و اکیدا آنرا روی صورت خود امتحان کنید و اصلا به پوست دست‌های خود اعتماد نکنید.

نکته بسیار مهم دیگری که در میکاپ عروس باید به آن توجه داشت، نوع مواد آرایشی و ماندگاری و کیفیت آنها می باشد. به دلیل طولانی بودن مدت زمان جشن عروسی، مواد آرایشی باید در برابر گرمای زیاد هوا ماندگاری بالایی داشته و تا آخر مراسم هیچ تغییری در جلوه و ظاهر صورت ایجاد نشود. بسیار مهم است؛ با استفاده از سایه ابرو، مداد ابرو یا ماژیک های هاشوری رنگ متناسب با ابروهایتان بزنید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد. ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. ساده زدن پودر فیکس یا تثبیت کننده است که با گرفتن چربی اضافه پوست به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و پوست شما را مات می کند. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

چراکه رنگ پوست دست‌های شما با پوست صورتتان متفاوت است. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. قبل از شروع آرایش صورت خود را به طور کامل بشویید، نه با صابون، بلکه با پاک کننده‌های صورت.

  • اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید.
  • وقتی به میزان مناسب مرطوب کننده را روی سطح پوست پخش کردید به آرامی آن را با حرکات دایره وار مالش دهید و قبل از شروع مرحله بعد چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده خشک شود.
  • اگر پاک کننده‌‌ای که از آن استفاده می‌کنید برای دور چشم‌تان مناسب نیست، یکی از محصولاتی را که مخصوص پاک کردن آرایش چشم است، انتخاب کنید.

زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست. خوب است که هر خانمی ترفند هایی برای آرایش خود بداند و همیشه آن ها را رعایت کند حتی اگر خیلی وقت و حوصله ای برای آرایش کردن نداشته باشد.

انواع خط چشم:

اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند.

تن رنگ پوست شما چیست؟ روش عملی و ساده

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید.

۲. از سایه چشم استفاده کنید.

فیکساتورها معمولا شامل انواع اسپری یا پودرهای تثبیت کننده بدون رنگ و زود جذب شونده هستند که بدون ایجاد چسبندگی باعث دوام و ماندگاری آرایش می‌شوند. استفاده از فیکساتورها خصوصاً در فصل تابستان بسیار کاربرد دارد چون کمک می‌کند تا آرایش شما بدون عرق‌کردن و بهم ریختن ثابت بماند. کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید.