نگاه دزدکی! رژ لب مایع Urban Decay x Chloe Cherry Vice Lip Bond Longwear Liquid Lipsticks – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

Urban Decay به تازگی پیش نمایشی از همکاری جدید خود با Chloe Cherry منتشر کرده است و دارای 3 رنگ جدید از رژلب های مایع Vice Lip Bond Longwear Liquid Lipsticks است. این رژلب ها به طور رسمی در تاریخ 7/23 عرضه می شوند و قیمت هر کدام 27 دلار خواهد بود.

با حسن نیت از برند
با حسن نیت از برند
تاریخ انتشار رسمی: 7/23/2023
از کجا ب،یم: زوال شهری + بخش + ULTA BEAUTY

OUT X رژ لب مایع Chloe Cherry Vice Lip Bond Longwear

27.00 دلار

سه رنگ جدید با الهام از سایه رژ لب ICONIC Vice ‘Backtalk’ با نگرش بیشتر و 16 ساعت رنگ و درخشش بسیار بالا که دوام بیشتری از سابق شما خواهد داشت… آن را تکان دهید و بگذارید 16 ساعت با رنگ شدید و درخشندگی فوری خشک شود و وقتی همه چیز از بین برود باقی می ماند.

رژ لب مایع با ماندگاری طول، که درخشندگی آنی را فراهم می کند و دارای رنگدانه بسیار بالایی است که وقتی همه چیز از بین می رود، باقی می ماند. برای فعال شدن باید تکان داده شود.

با 12 سایه شدید تکان دهید، ست کنید و ب،ب،د. Lip Bond رنگی را با یک ضربه تند تند می دهد که از بین نمی رود. هر سایه قرمز، خنثی و پررنگ دارای یک روکش براق و براق است – بدون پوسته پوسته شدن یا ش،تگی. ضد انتقال، ضد لک و مقاوم در برابر مواد غذایی + آب برای مقاومت در برابر هر گونه فساد. فرمول گیاهی بدون ظلم.

سایه ها شامل:

  • Luv Ya Backtalk – صورتی گرم متوسط
  • AND Backtalk – صورتی برهنه ارغو،
  • Give Em Backtalk – صورتی خا،تری برهنه عمیق
  • Kissing Frenzy – برهنه زردآلوی گرم عمیق (BONUS)

زوال شهری

،ید در: زوال شهری + بخش + ULTA BEAUTY

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/07/18/sneak-،k-urban-decay-x-chloe-cherry-vice-lip-bond-longwear-liquid-lipsticks/