نگاه دزدکی! مجموعه آرایش تابستان 2023 CHANEL – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

CHANEL به تازگی پیش نمایشی از مجموعه آرایش جدید خود را برای فصل تابستان 2023 منتشر کرده است. مجموعه الهام گرفته از روژ در ماه مارس در دسترس خواهد بود.

با حسن نیت از CHANEL
با حسن نیت از CHANEL
تاریخ انتشار رسمی: مارس 2023
از کجا ب،یم: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها

سایه چشم و رژگونه

مجموعه آرایش بهار و تابستان 2023 CHANEL قصیده ای از قرمز را می بافد. با انتقال مکان‌نمای رنگ افسانه‌ای بر روی رشته‌ای از بافت‌ها و تن‌های بی‌سابقه، متراکم یا محو، قرمز بی‌نهایت خلق و بازآفرینی می‌شود، و جلوه‌های خود را طوری تعدیل می‌کند که هر زن را کمی، زیاد، مشتاقانه با هاله شگفت‌انگیز خود در بر بگیرد.

استودیوی ایجاد آرایش CHANEL از رنگ قرمز برای تصور CREATION انحصاری LES 4 ROUGES YEUX ET JOUES الهام گرفته است. پالتی از 4 سایه که تمام تفاوت های ظریف قرمز را بررسی می کند. یک نسخه محدود برای چشم ها و استخوان های گونه که به شما امکان می دهد آرایش های قدرتمند یا ظریف، شدید یا سبک ایجاد کنید.

957 لطافت

  • COLOR TOP LEFT – قرمز سینا مات
  • رنگ بالا سمت راست – هایلایتر هلویی ساتن
  • رنگ پایین سمت چپ – مرج، مات
  • رنگ پایین سمت راست – مات بژ رز

958 کاراکتر

  • COLOR TOP LEFT – مات گرم چوب رز
  • رنگ بالا راست – هایلایتر رزگلد ساتن
  • رنگ پایین سمت چپ – قرمز مات سینا
  • رنگ پایین سمت راست – قرمز گوجه ای مات

CHANEL

،ید در: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها

چوب درخشان چند منظوره Baume Essentiel

یک بالم هایلایت کننده مرطوب کننده برای صورت، چشم ها و لب ها. بافت صاف و ابریشمی برای درخشندگی ظریف روی پوست می‌چرخد.

این فرمول آبرسان خالص که با یک قاب تابدار برای سهولت در حرکت طراحی شده است، جلوه‌ای تازه و شبنم‌انگیز را ارائه می‌کند.

CHANEL

،ید در: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها

خط چشم Stylo Yeux ضد آب با ماندگاری طول،

این آستر همه کاره و مداد khôl که در برابر آب، رطوبت و روغن مقاوم است، به لطف نوک جمع شونده، چشم‌ها را با چرخش مچ دست مشخص می‌کند.

فرمول ضد آب و ضد لکه دارای بافتی نرم و راحت است که برای ایجاد یک خط یکنواخت به آرامی روی آن می‌چرخد. یک تیز کن جداشدنی کاربرد فوق العاده دقیق را تضمین می کند.

CHANEL

،ید در: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها

فرمول خلاقانه ای که مژه ها را برای یک نتیجه 4 بعدی متحول می کند: حجم، طول، فر و شفافیت. هر ضربه بلافاصله نگاه شما را تشدید می کند. این بسته بندی دارای مک،زم کلیک نمادین CHANEL است که ریمل را به یک شیء مورد علاقه تبدیل می کند.

ریمل NOIR ALLURE غنی شده با پروویتامین B5 به تقویت و محافظت از مژه ها کمک می کند. 3 موم مشتق شده طبیعی، از جمله موم برنج و موم زنبور عسل، حجم، طول و فر را ارائه می دهند. برای اولین بار، CHANEL برای عمق بیشتر، یک ریمل با رنگ قرمز نامحسوس تزریق می کند. این رنگ برس باریک، منعطف و ظریف را می‌پوشاند، که آ،ین مژه‌ها را به تصویر می‌کشد تا جلوه‌ای بهینه از بادکش ایجاد کند.

CHANEL

،ید در: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها

رنگ ناخن لباس بلند Le Vernis

رنگ ناخن با ماندگاری بالا و درخشندگی بالا در طیفی از سایه های پر جنب و جوش. یک ا،سوری ضروری و لمس نهایی برای زیباتر ، هر ظاهری.

LE VERNIS غنی شده با بیوسرامیک ها و سرامیدها، مراقبت های عمیقی را برای کمک به تقویت و بهبود کیفیت ناخن ها در طول زمان ارائه می دهد. همراه با مزایای محافظتی، فرمول دارای رنگدانه هایی با دقت انتخاب شده برای کاربرد یکنواخت و اثر چشمگیر است.

  • 967 هندوانه
  • 969 قرمز چرم

CHANEL

،ید در: CHANEL + MACYS + نوردستروم + خود یخچال ها


مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/02/25/sneak-،k-chanel-summer-2023-makeup-collection/