نگاه دزدکی! Pat McGrath Mothership XI Sunlit Seduction + IntensifyEYES™ Primer – BeautyVelle







سلام! فقط یک سر بالا. پست‌های ما ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، به این م،ی که ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. همه تصاویر از برندهای ذکر شده است.

Pat McGrath Labs به تازگی پیش نمایشی از Mother،p XI Sunlit Seduction + IntensifyEYES™ Primer جدید خود را منتشر کرده است. محصولات و ست ها به زودی عرضه می شوند و قیمت آنها از 32 تا 134 دلار است. اکنون می تو،د برای دسترسی زودهنگام VIP ثبت نام کنید

با حسن نیت از Pat McGrath

تاریخ انتشار رسمی: 7/2023
از کجا ب،یم: پت MCGRATH + بخش + خود یخچال ها + هارودز + برگدورف گودمن

پرایمر لباس بلند IntensifEYES™

32.00 دلار

IntensifEYES™ Longwear Primer، اولین پرایمر سایه چشم از Dame of Mother،ps، دنیای آرایش چشم را متحول می کند. فرمول آماده و تنظیم مبتکرانه آن، رنگ سایه چشم را تقویت می کند، و نگاهی ماندگار را تضمین می کند. این پرایمر پلک صاف کننده پوست، ظاهری بدون چروک، بدون لکه و ماندگاری چشم را تضمین می کند که تا 24 ساعت دوام می آورد. این محصول که با پوششی شفاف ایجاد شده است، برای همه رنگ های پوست من، است و خود را به ،وان یک متحد مقاوم در برابر عرق و آب ثابت می کند. نه تنها ساییدگی سایه چشم را افزایش می دهد و چین و چروک را کاهش می دهد، بلکه بافت پوست را تار می کند و ظاهری صیقلی ایجاد می کند که تا 24 ساعت دوام می آورد. این پرایمر که توسط چشم پزشکان تست و تایید شده است، پلک های شما را برای داشتن رنگ و ابعاد طول، آماده می کند.

  • مقاوم در برابر رطوبت، ضد عرق، مقاوم در برابر آب
  • تقویت رنگ سایه چشم برای افزایش خلوص و شادابی
  • پوشش شفاف من، برای تمام رنگ های پوست
  • تست شده توسط چشم پزشک
  • به افزایش ساییدگی سایه چشم تا 24 ساعت کمک می کند
  • به کاهش چروک شدن سایه چشم تا 24 ساعت کمک می کند
  • کمک می کند تا ظاهر بافت پوست تا 24 ساعت تار شود

پت MCGRATH

،ید در: پت MCGRATH + بخش + خود یخچال ها + هارودز + برگدورف گودمن

Sunlit Seduction + IntensifyEYES™ Primer Duo

134.00 دلار

با Mother،p XI: Sunlit Seduction، یک منظره رنگی خیره کننده را روشن کنید. این طیف نور خورشید که با مات های گلدار و ف،ات پر جنب و جوش شکوفا شده است، خلاقیت شما را جرقه می زند و هنر نمادین را شعله ور می کند. برای قدرت ماندگاری استثنایی، با پرایمر لباس بلند IntensifEYES جفت شوید تا خلوص رنگ را تقویت کنید، بافت پوست را محو کنید و از جذابیت ماندگار تا 24 ساعت اطمینان حاصل کنید. ارزش ،ده فروشی 160 دلار آمریکا.

پت MCGRATH

،ید در: پت MCGRATH + بخش + خود یخچال ها + هارودز + برگدورف گودمن

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…

مربوط






منبع: https://beautyvelle.com/2023/07/19/sneak-،k-pat-mcgrath-mother،p-ix-sunlit-seduction-intensifyeyes-primer/