هر آنچه درباره آرایش صورت باید بدانید سایت آرایشی و زیبایی


هر آنچه درباره آرایش صورت باید بدانید سایت آرایشی و زیبایی

پرایمرها نه فقط برای مژه که برای ابرو، لب و پوست صورت نیز وجود دارند. اول اینکه در آرایش خود مهارت کسب می‌کنید و می‌دانید که با چه آسیب‌هایی روبه‌رو خواهید بود تا بتوانید جلوی آن را هر چه سریع‌تر بگیرید. دوم اینکه اگر مزایا و معایب آرایش کردن را به‌صورت آموزش در فضای مجازی دنبال کنید، می‌توانید صاحب یک شغل شوید. سوم اینکه نکاتی را راجع به آرایش خواهید دانست و با رسیدگی به پوست خود مانع از وارد شدن کمترین آسیب به آن خواهید شد. در آخر اینکه به تغذیه، خواب، میزان استرسی که در زدگی تحمل می‌کنید و… فکر کنید، چرا که در خوب یا بد بودن پوست تاثیرگذار هستند.

  • افکت یا مدل به معنای بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت است.
  • برای آنکه بتوانید از لوازم آرایشی مناسب مرغوب و متناسب با پوست استفاده کنید باید علاوه بر شناخت نوع پوست خود، شناخت لوازم آرایشی و کاربرد آنها را نیز بدانید.
  • علاوه بر مطالبی که قبلا عنوان شده، باید یادآور شویم که یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید ذهن خلاقی داشته باشد.

اول از همه بگوییم که آرایش با محصولاتی که چرب نیستند باید اولویت شما باشد و بایستی روتین مناسب برای آرایش پوست چرب خود را داشته باشید. با یادگیری انواع نکات آرایشی می‌توانیم بفهمیم چه کارهایی را حین آرایش باید انجام دهیم و چه کارهایی را نباید بکنیم. نوع آرایشی که در عین کم و مختصر بودن، زیبایی خاص خود را دارد. در عین حال نیز خواهید توانست از پوست خود در برابر لوازم آرایش بی‌کیفیت محافظت کنید. کوین اکوین، شارلوت تیلبری، پت مک گراث، مری فیلیپس، سم فاین، الکس باکس، حمیت آکپینار، جورجی ایزدل از جمله بهترین آرایشگران دنیا هستند.

دسته بندی عروس

این موارد شامل تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست کانتور کردن، محو کردن ایرادات صورت و … می باشد. در مرحله آخر آموزش آرایش صورت، هنرجو نحوه صحیح انجام میکاپ و ترتیب انجام دادن میکاپ و گریم را بصورت عملی تمرین می کند. برای یادگیری بهتر، هنرجو انواع میکاپ ها و گریم را بر روی پوست های مختلف انجام می دهد تا اثر و نتیجه کار را از نزدیک تجربه نماید. آموزش میکاپ اسموکی نیز یکی از مطالبی است که در دوره های آموزش میکاپ به آن پرداخته می شود. در این سبک از سایه های مشکی و دودی تیره برای چشم ها استفاده می شود. آرایش اسموکی ساده و معمولی برای چشم های درشت بسیار مناسب است و اگر همراه با شاین و اکلیل استفاده شود می تواند برای انواع فرم چشم مناسب باشد و ظاهری جذاب و گیرا را ارائه دهد.

آرایش عروس ساده و شیک

حمیت آکپینار در سال 1969 در ترکیه- مرکز تولد برند معروف فلورمار- به دنیا آمد، او کار خود را به‌عنوان یک میکاپ آرتیست، با یادگیری گریم حرفه‌ای آغاز کرد. کوچک‌ترین قدم‌ها می‌تواند گاهی تفاوتی بزرگ در نحوه‌ی به نظر رسیدن ظاهر شما ایجاد کند. ما پژوهش‌های زیادی انجام داده‌ایم تا به شما کمک کنیم آرایش‌تان چیز آسی از آب در بیاید.

برای به دست آوردن مهارت‌های لازم در گریم و میکاپ، باید زمان بسیاری را صرف تمرین کردن و بهبود مهارت‌های خود کنید. می‌توانید با شرکت در دوره‌های کارآموزی، مهارت‌های خود را روز به روز ارتقا دهید. استروبینگ یکی از روش های آرایش صورت است که با حالتی عادی و طبیعی صورت را نشان می دهد. در روش استروبینگ صورت، قسمت هایی از صورت را درخشان می کنند اما با هایلایت و کانتورینگ معمولی متفاوت است یعنی حالت سایه و روشن ندارد. سپس از کانسیلر تصحیح کننده رنگ برای برطرف سازی عیوب پوستی مثل جوش یا لکه استفاده می کنیم.