هر آن چه که باید درباره انواع رژ لب و انتخاب آن ها بدانید میس و مستر


هر آن چه که باید درباره انواع رژ لب و انتخاب آن ها بدانید میس و مستر

کلام آخر رژ لبی را تهیه کنید که در آن سرب به کار نرفته باشد. رژ لب‌های مایع مدتی است که بر روی لب‌ها حاکم شده‌اند و رژ لب‌های سنتی شما را به سمت تاریکی خود رها کرده‌اند. رژلب های مایع تا 12 ساعت بدون خشکی لب های شما اثر می گذارد.

  • رژی با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی که پوششی کامل بر روی لب ایجاد می‌کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت‌ها بر روی لب‌ها باقی می‌ماند.
  • این نوع رژها به دلیل روغن زیادی که در ترکیب خود دارند، علاوه بر اینکه ظاهری درخشان و براق می‌دهند، دارای بافتی بسیار سبک نیز هستند.
  • مثلا لوسیون‌ها می‌توانند به عنوان پاک‌کننده آرایش مورد استفاده قرار بگیرند.
  • برخی عادت دارند به طور مداوم لب هایشان را با زبانشان مرطوب کنند و حتی در هنگام بروز خشکی این کار را بیشتر انجام می دهند.
  • برق لب ماندگاری بالایی ندارد؛ اما دارای ویتامین و ضدآفتاب است.
  • اگر احساس کردید که رنگ لب هایتان خیلی زیاد است و حالت چروکیده شده است، می توانید دستمال مرطوب را به آرامی روی لب هایتان بکشید و رنگ اضافی را پاک کنید.

رژلب مایع شوند چون در ساختار خود روغن هسته انگور دارد به خوبی بر روی لب ها قرار می گیرد و از ماندگاری بالایی هم برخوردار خواهد بود و تغییری نخواهد کرد. با توجه به تاریخچه‌ای که از رژ لب بیان شد، چرایی استفاده از این محصول پر واضح است. اگر شما جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌دهید، استفاده از رژ لب قطعا جز برنامه آراستگی شماست. استفاده از رژ لب در کنار دیگر محصولات آرایشی برای میکاپ آرتیست‌ها و در صنعت مد و فشن جزئی جدایی ناپذیر است؛ حتی برای یک خانم شاغل و یا خانه دار استفاده از آن جزئی از آراستگی است.

پک 24 عددی تینت لب طبیعی ROMANTIC RAIN

در این مقاله، ما ده رنگ جذاب و زیبا از بهترین مارک‌های رژ لب را برای آرایش پاییزی به شما معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال رنگ‌هایی هستید که بهترین تطابق را با فصل پاییز دارند و لب‌های شما را به نحوه‌ای خاصی زیبا می‌کنند، این مقاله را از دست ندهید. این نوع رژ لب ها باعث براق شدن و درخشندگی لب های شما می شوند. آنها نور را منعکس می کنند و از این طریق جلوه ای بسیار براق به لب های شما می بخشند. تنها جنبه منفی رژ لب های مروارید این است که آنها معمولا باعث ایجاد احساس خشکی یا حتی ترک خوردن لب ها می شوند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از این نوع رژ لب ها، لب های خود را مرطوب نمایید.

بهترین روش مراقبت از لب چیست؟

محصولات آرایشی کم ضرر با پایه گیاهی اگر چه نسبت به دیگر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به دلیل توجه به سلامتی در کنار زیبایی به یک اصل بدل شده است. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. رژ لب جامد یکی از انواع لوازم آرایشی به شمار می‌ره که برای زیبایی لب‌ها استفاده می‌شه. رنگ‌های متنوعی از این رژ لب‌ها رو تولید می‌شه که بر اساس سلیقه و سبک آرایشی می‌شه یکی از بهترین رنگ‌های رژ لب رو خرید.

رژ لب جامد لگراند شماره 504

زیرا نوک تیز آنها استفاده از رنگ روی کل لب ها را امری بسیار آسان کرده است. بنابراین باید از رژهایی به همان اندازه پررنگ مانند قهوه‌ای یا قرمز پررنگ استفاده کنید. زیرا این رنگ ها لب های شما را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهند. شون وظیفه دارد که برای مصرف‌کنندگان خود در راستای تولید محصولاتی باکیفیت با تکیه بر تفکر استفاده از محصولات طبیعی برای مراقبت و آرایش روزانه قدم بردارد. استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید. برای مشاهده و خرید کلی رژ لب از شیک فام فقط کافیه لینک زیر رو کپی کنید در مرورگر خودتون وکلی رژ لب شیک فامی رو ببینید.