همه چیزهایی که باید از کرم پودر دائم بدانید مجله آرایش یاب آرایش یاب-میکاپیسم


به علاوه، نوع واکنش و سازگاری پوست ما با این ترکیبات مسئله بسیار مهمی هست. دوام این روش بین ۶ تا ۸ ماه است و در این بازه‌ی حداکثر ۸ ماهه دیگر از استفاده از کرم پودر راحت خواهید بود. اثر این نوع کرم‌ پودر را بلافاصله می‌توان بر روی پوست مشاهده کرد؛ اما ماندگاری آن بین 6 تا 8 ماه است و ممکن است تا 10 ماه نیز بر روی پوست شما باقی بماند.

  • همچنین بدلیل دارا بودن رنگ های متنوع و مناسب با انواع پوست ها است و به عنوان کرم گریم هم می توان استفاده نمود تا در صورتی که بخواهید رنگ پوستی را به صورت کامل تغییر دهید می توانید از این کرم پودرها استفاده نمایید.
  • نام اصلی این تکنیک BB Glow است که در ایران با نام کرم پودر دائم و مزووایت شناخته می‌شود.
  • با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند.
  • پیشنهاد می شود که در صورت انتخاب، آن حتما در مراکز معتبر و مورد تایید انجام دهید.

هرجلسه حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان میبره و بهتره که حدود ۲۰ روز بین جلسات فاصله باشه . این روش بین ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری داره و دوام بیشتر اون به نوع پوست و مراقبت های بعدش وابسته است . با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود.

انتخاب رنگ لنز مناسب، برای چشم ها

هزینه انجام این روش بسته به شهری که در آن زندگی میکنید و کلینیکی که به آن مراجعه میکنید و دستگاه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. برخلاف کرم‌های پایه آرایشی، سبب مسدود شدن منافذ نخواهد شد لذا پوست به‌راحتی می‌تواند نفس بکشد. فراموش نکنید که این متد را فقط افراد متخصصی که دوره‌های خاص را آموزش دیده‌اند، باید انجام دهند، در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. و درخشان سازی موثر هستند و از ترکیبات این ویال ها میتوان به البوتین،نیاسین،پلی آمید و غیره اشاره کرد که کاملا بدون عوارض هستند. لایه‌بردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکننده‌های پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند. در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه اسکلپیون Mediostar ساخت کمپانی زایس آلمان (پدر اپتیک جهان) ارائه می شود.

مهدی نصیری: چین و روسیه هر دو به ما خنجر زدند

سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است . دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند . از این روش بیشتر در صورت استفاده شده و در قسمتهای دیگر بدن نیز گاهی به کار می رود .

اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.