هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری پوست چه مزایایی دارد؟ کلینیک زیبایی رازی کاشت مو و تزریق ژل و بوتاکس-میکاپیسم


به همین دلیل بیمار بعد از انجام فیشیال نمی تواند بلافاصله فعالیت روزانه خود را شروع کند. در برخی شرایط ممکن است التهاب صورت به قدری باشد که فرد نخواهد کسی او را ببیند. اما حتماً بعد از چند ساعت استراحت، پوست به حالت اولیه خود بر می گردد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است و تجربه سختی نخواهد بود و پوست خوبی در آینده خواهید داشت. در واقع درمان هیدروفیشیال پوست که در برخی موارد با استفاده از دستگاه هیدرودرمی انجام می شود، برای ماساژ دادن پوست بوده و بسیار لذت بخش است. اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد.

  • علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است.
  • در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود.
  • درست است که با جستجوی نام این دستگاه تعداد بسیار زیادی از عکس این محصول به شما نمایش داده می شود که تشخیص دقیق آن مشکل است.
  • دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی میتونه از طریق پوست به درون سلول های عضلانی بره و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود میکنه.
  • از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود.

با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند. سری هیدرودرم که به شکل تیغه الماسی است لایه مرده پوست را تراشیده و صاف میکند. هنگام استفاده از این هندپیس حتماً بایستی ژل خنک‌کننده (مثل ژل آلوئه ورا) روی پوست زده شود تا گرما به بافت رویی پوست آسیب وارد نکند.

روش هیدروفیشیال مطابق با نیازهای هر فرد قابل استفاده است

تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند. هیدروفیشیال سبب ایجاد قرمزی بیش از حد پوست (انبساط رگ‌های خونی در پوست) نمی‌شود. با توجه به این که در روش هیدروفیشیال از تخلیه مکشی (وکیوم) جهت خارج کردن چربی و آلودگی استفاده می‌شود، در زمان تخلیه التهابی ایجاد نمی‌شود. مزوگان در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است. در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است. این درمان چند مرحله‌ای سلول‌های مرده را استخراج کرده و پاک می‌کند و سپس پوست را با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک جوان‌سازی می‌کند. قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵) میلی لیتر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است. این دستگاه با ریز تر کردن مولکولهای آب به اندازه ۰٫۰۰۰۵میلی متر تا ۰٫۰۰۰۳ باعث جذب بهتر مواد مغذی و افزایش رطوبت و مراقبت از پوست می شود. خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید ،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست…

پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است. ارتعاش الکتریکی را با ۲۴۰۰۰ بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد.

اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند.