هیدروفیشیال پوست چیست ؟ کاربرد ، مزایا و عوارض جوانسازی صورت با هیدروفیشیال شفا-میکاپیسم


بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند. محصول مراقبت از پوست مایع را برای تمیز کردن صورت را در A/B/C اضافه کنید. و پیشنهاد می شود قبل از درمان صورت را تمیز کنید، صورت باید بدون هیچ گونه باقیمانده لوازم آرایشی باشد. هنگام استفاده از هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید.

  • نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد.
  • هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.
  • لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است.
  • این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

۲٫ دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست

همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا پوست شما جوان و شاداب شود. سری آن دارای یک لبه ساینده است که مواد اضافی پوست، سلول های مرده، جوش سر سیاه و چربی را از بین می برد. حتی این سری، مواد مغذی و هیالورونیک اسید را که منجر به جوانسازی پوست می شود را به پوست تزریق می کند. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی پوست ، بازسازی و ترمیم می کند که در نتیجه جوانسازی پوست صورت می گیرد . ایده آل ترین و غیر تهاجمی ترین روش استفاده از دستگاه های هیدروفیشیال می باشد.

سوالات متداول در روش درمانی هیدروفیشیال

توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید.

دستگاه 7 کاره هیدروفیشیال

ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم. ویژگی های دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 میکرودرم هیدروژنه جهت پاکسازی و لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست ماساژور غلطکی جهت لیفتینگ، افزایش جریان خون و جوانسازی پوست صورت دسته اتصال بدنه، روشن… ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و…