واکس لاستیک نانوسان آلمان مناسب برای تمامی سطوح چرمی و پلاستیکی تندر کالا


واکس لاستیک نانوسان آلمان مناسب برای تمامی سطوح چرمی و پلاستیکی تندر کالا

که یکی از نکات مورد توجه خودرو تایر آن است که شما میتوانید با این واکس خودرو خودتان را بشدت جذاب https://shopkalayab.ir/ کنید. با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید. با ورود یا ثبت نام در این چند شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت را می‌پذیرید. دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. از طریق سامانه ضمانت بازگشت پول اینچند ، کالای خریداری شده را دقیقا با همان مشخصات تحویل میگیرید.در غیر این صورت تمامی مبالغ پرداخت شده شما به حسابتان برگردانده میشود. معمولا قسمتی از خودرو که می تواند جذابیت خودرو را زیاد کند رینگ و لاستیک ماشین می باشد.

  • یک وسیله نقلیه تمیز و زیبا قطعا نیازمند لاستیک‌های براق و تمیز می‌باشد که زیبایی خودروی شما را دوچندان کند.
  • و بستری ایجاد کند که شما همراهان عزیز خریدی راحت، با آگاهی کامل و بدون دغدغه داشته باشید.
  • قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و گردوخاک ، چربی ، گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر را از روی سطح بزدایید.
  • پس از این مرحله، می توانید واکس لاستیک نانو را بر روی لاستیک اسپری کنید و از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن برخودار شوید.

واکس لاستیک خودرو را روی اسفج قرار دهید و از دیواره کناری لاستیک‌ها به طور مساوی واکس را پخش کنید و اسفنج را بر روی تمامی قسمت‌های لاستیک بکشید. فراموش نکنید که حتما پس از شستشو لاستیک‌های خودروی خود را با یک حوله یا دستمال مناسب خشک کنید. هنگامی که چرخ‌های شما تمیز و خشک شدند، از یک محافظ با کیفیت چرخ، برای مهر و موم شدن سطح چرخ استفاده کنید.

در این رابطه برای جلوگیری و کاهش اینگونه آسیب ها ، واکس لاستیک نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند . در اذامه این مطلب به نقد و بررسی یکی از بهترین واکس های لاستیک موجود در ایران که با تکنولوژی نانو تهیه شده است را مورد بررسی قرار می دهیم ، پس با ما همراه باشید. برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید. نانوسان یک برند آلمانی است که از فناوری نوین نانو در زمینه تولید محصولات مختلف استفاده می کند، عمده ترین محصولات این برند که بسیار پرطرفدار و محبوب نیز هستند شامل محصولات خودرویی، محصولات ساختمانی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات منسوجات و چرم و محصولات مربوط به حیوانات است.

کاربرد واکس خودرو برای کدام خودروها است؟

مطمئنا نانو بودنش باعث شده اینقدر براقیت لاستیک خاص و ماندگار باشه. جهت ماندگاری بیشترزمان بدهید واکس بر روی لاستیک خشک شود و سپس از اتومبیل استفاده نمایید. موجودی این محصول در 28 شهریور 1401 به روزرسانی شده و همین الان میتونید ثبت سفارش کنید. انواع شوینده های نانو برای خودرو و منزل را در اینجا مشاهده کنید. این محصول در ترکیب با سایر محصولات شیمیایی و شوینده امکان دارد که واکنش دهد و لذا واکنش آن می تواند بسیار خطرناک باشد، لذا به هیچ وجه این ماده با محصولات شوینده ترکیب و مورد استفاده قرار نگیرد. شرکت علم و صنعت نانوسان با بهره گیری از فناوری نانو تحت لیسانس شرکت آلمان یگلوبال پریفر محصولی را برای نگه داری و بالا بردن طول عمر تایر تولید کرده است.

شامپو واکس خودرو رستاک

می توانیم در هر زمان و هر مکان سطوح پلاستیکی و چرمی را دوباره احیا کنید. استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است. دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد و پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.

کمی از واکس نانو را بر روی پد مخصوص داخل جعبه ریخته و به حالت دورانی و خطی بر روی لاستیک خودرو بکشید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. برای ثبت سفارش در سایت می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید ، اما برای ثبت سفارش در شبکه های مجازی یا دیگر راه های ارتباطی ، لطفا مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال را به شماره حساب های موجود واریز یا کارت به کارت کرده و فیش آن را برای ما ارسال کنید .