ویدیوی دستور پخت براونی خام وگان: Wendy Rowe Eat Beautiful



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Eat Beautiful

من همیشه دوست دارم دوستان و خانواده را با غذا برای من،ت‌های خاص ،اب کنم، و غذاهای کمی وجود دارد که بهتر از براونی‌های گردویی بدون پخت من در کتاب Eat Beautiful من پایین بیاید! بنابراین، این گیاهخوار، اگر در جستجوی بهترین دستور پخت براونی خام وگان هستید، به جای درستی آمده اید. این یکی فقط از ،ما، گردو، پودر کاکائو خام و عصاره و،ل استفاده می کند. این ها همچنین براونی های بدون گلوتن هستند و حاوی قندهای تصفیه شده نیستند و ،ماها نیز برای پوست من، هستند، بنابراین نیازی به احساس گناه نیست! بهترین خبر؟ دستور غذا نیز فوق العاده آسان است. باور نمی کنی؟ من دوستم را داشتم (و آرایشگر درخشان) نیل مودی برای فیلمبرداری یک ،مت از او سریال Foodie Moodie در یوتیوب و با هم پختیمشون ویدیو اکنون در من پخش می شود کانال یوتیوب همچنین، بنابراین شما می تو،د آن را در زیر تماشا کنید، یا دستور غذا را در پایین این پست دنبال کنید.

این پست شامل پیوندهای مربوط است


براونی گردو بدون پخت

12 عدد براونی درست می کند
180 کا،ی در هر براونی

،اصر
150 گرم ،ما بدون هسته
گردوی خام 325 گرم
65 گرم پودر کاکائو (یا کاکائو) خام
2 قاشق چایخوری عصاره و،ل

گردو باید واقعاً با چیزی که آب زیادی در آن دارد ،یب شود – مانند سالاد – بنابراین گنجاندن این دستور غذا کمی تقلب است. از سوی دیگر، این براونی ها فوق العاده خوشمزه هستند، به علاوه هیچ گلوتن یا قند تصفیه شده ای ندارند – فقط ،ماهای دوستدار پوست برای طعمی از شیرینی طبیعی – و نیازی به پخت و پز ندارند. آنها را با خود به محل کار ببرید، به ،وان یک میان وعده، یا دوست، را دعوت کنید تا از آنها لذت ببرند – آنها برای دستور غذا فریاد می زنند!

  1. ،ماها را در آب گرم بپوش،د و بگذارید 10 دقیقه خیس بخورد تا نرم شوند.
  2. در غذاساز، گردو و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید تا مغزها کاملا آسیاب شوند.
  3. ،ماهای خیس خورده را آبکش کنید و آب اضافی آن را بگیرید و با عصاره و،ل به غذاساز اضافه کنید. این کار را تا زم، که مخلوط به هم ب،بد و به شکل یک گلوله درآید، در صورت تمایل تا 2 قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کنید تا براونی مرطوب شود.
  4. یک قالب 20 سانتی متری فر را با کاغذ روغنی بپوش،د و مخلوط براونی را در قالب آماده شده فشار دهید.
  5. روی قالب را با فیلم بپوش،د و به مدت حداقل 2 ساعت یا تا زم، که سفت شود در یخچال قرار دهید تا خنک شود. مخلوط را به 16 مربع برش دهید تا سرو کنید.
  6. براونی ها را می توان تا 5 روز در ظرف دربسته در یخچال یا تا 2 هفته در فریزر نگهداری کرد.

دستور العمل های بیشتر: پنکیک کیوی | لقمه های انرژی ،ما | سالاد انار

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/raw-vegan-brownies