پالت های رنگ روشن تابستان 2023



اعتبار تصویر @ Ezra Petronio برای سلف سرویس

ما قبلاً در مورد نحوه گذراندن سبک دهه 80 در این سال صحبت کرده ایم، و این فقط مد نیست. تابستان زمان من،ی برای پذیرفتن روند آرایش دهه 80 است، و در سراسر رسانه‌های اجتماعی منابعی برای کت واک و افراد مشهور وجود دارد که می‌تو،د آنها را بررسی کنید. به لب‌های فوشیا، سایه‌های نئون، رژگونه‌های پررنگ و رنگ‌های لب مات فکر کنید: وقت آن است که بزرگ شوید یا به خانه بروید! در اینجا، من شما را با تعدادی از گرایش‌های اصلی آرایش دهه 80 آشنا می‌کنم تا به فکر استفاده از آنها باشید، و سپس چند محصول را جمع‌آوری می‌کنم تا روی آنها سرمایه‌گذاری کنید تا شروع کنید. این یکی همه چیز در مورد سرگرم ، است، بنابراین اگر تعطیلات در راه است یا یک یا دو جشنواره در دفتر خاطرات خود دارید، آن زمان بهترین زمان برای انجام آن است.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

گرایش های آرایش دهه 80 که باید در این تابستان امتحان کنید

چشم و لب

در حالی که «قو،ن» آرایش سنتی (اگرچه من با پایبندی به آنها موافق نیستم!) به شما پیشنهاد می‌کند که بین چشم‌های معمولی یا لب‌ها یکی را انتخاب کنید، ظاهر دهه 80 فلسفه بیشتری دارد، بنابراین می‌توان یک لب پررنگ و یک چشم برجسته را با هم پوشید. برای تاثیر کامل وارسی اینستاگرام جو بیکر برای الهام گرفتن

چشم آبی

سایه چشم آبی رنگ دهه 80 بود! هرچه روشن‌تر باشد بهتر است، بنابراین رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما متمایز شود و چشمان شما را به خود جلب کند (اگر شک دارید، کبالت نئون همیشه از بین مردم متمایز خواهد شد). این ظاهری را که در اینستاگرام خود ایجاد کردم، بررسی کنید برای مشاهده نحوه ،یب رنگ های آبی و سبز با مژه های آبی.

ف،ات

دهه 80 با خود فرمو،یون های رنگدانه بیشتری برای آرایش و رنگ ها و بافت های جدید آورد که به م،ای افزایش محبوبیت برای سایه های متالیک بود. برای یک مهم، جسورانه، سایه متالیک را به گوشه داخلی چشم خود اضافه کنید و زیر آن را لکه دار کنید. مثل این نگاه دودی سبز در اینستاگرام من.

رژگونه پررنگ

رژگونه صورتی و قرمز تند لحظه مهمی در دهه 80 داشت، بنابراین رویکردی حدا،ری را به رنگ گونه خود در نظر بگیرید تا روند آرایش دهه 80 را ثابت کنید. به جای برخورد با رنگ‌های مختلف روی چشم‌ها یا لب‌هایتان، رژگونه مشابهی را روی پلک‌هایتان ،ید و لب‌ها را برهنه و براق کنید یا یک رنگ مخملی مات به آن اضافه کنید.

این تکنیک را با خواندن راهنمای من برای دراپ ، کامل کنید.

روند آرایش دهه 80: لیست ،ید

بعدی را بخو،د: نحوه پوشیدن رژگونه | چشمان آبی: نگاه را دریافت کنید

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.




منبع: https://wendyrowe.com/makeup/80s-makeup