پوست زمستانه: تقویت کننده های رطوبت با رفع سریع



اعتبار تصویر @ Camilla Akrans برای Vogue آلمان

در این فصل از سال، پوست ما در حال مبارزه با انواع مشکلات است. هوای سرد، گرمایش مرکزی، الکل زیاد و خواب خیلی کم؛ جای تعجب نیست که خشکی پوست و ، ها در زمستان بسیار رایج است! برای کمک به جلوگیری از آسیب‌های طول،‌مدت و حفظ بهترین ظاهر خود در این فصل، یکی از بهترین تقویت‌کننده‌های رطوبت را با رفع سریع در دسترس داشته باشید تا هر زمان که به آن نیاز داشتید، پوست خود را جذب کنید. این موارد مورد علاقه من هستند…

این پست شامل پیوندهای مربوط است

بهترین تقویت کننده های رطوبت با رفع سریع

سارا چپمن | تقویت کننده مرطوب کننده شدید Skinesis

من عاشق این سرم سارا چپمن هستم. فوق العاده سبک است بنابراین احساس چربی روی پوست ایجاد نمی کند، فقط رطوبت را فورا تقویت می کند و پوست را درخشان می کند.

DECLÉOR | سرم روغن تصفیه بدن آرومسانس Svelt

من کل طیف محصولات اسانس Decleor را دوست دارم، هر کدام 100٪ طبیعی و فعال هستند. این محصول برای پوست های زمست، یک ،یب آبرسان عالی است.

SK-II | ماسک درمان صورت

این ماسک ورقه‌ای 100 درصد پنبه‌ای تنها در عرض 10 تا 15 دقیقه به پوست یک درمان فشرده می‌دهد، بنابراین برای جلوگیری از خشک شدن پوست هنگام سفر، استفاده از آن در شب قبل از مهم، یا در هواپیما بسیار من، است.

OMOROVICZA | تقویت کننده ا،یژن

این تقویت‌کننده ا،یژن برای تکرار اثرات ا،یژن‌رس، صورت در اسپا، اما بدون تعهد زمان، کار می‌کند، بنابراین برای استفاده در حین حرکت عالی است. این یک اثر صاف کننده و حجیم کننده فوری می دهد.

اِما هاردی | ، تقویت کننده رطوبت ویت + سی

این ، روز غنی شده با ویتامین به اندازه کافی سبک است که بدون ایجاد ظاهری چرب به پوست به ،وان یک تقویت کننده فوری رطوبت عمل می کند. توصیه می‌کنم کمی با فونداسیون مورد علاقه‌تان ،یب کنید تا در این فصل ظاهری شاداب داشته باشید.

JURLIQUE | Calendula Redness Rescue Calming Mist

اگر هوای سرد و گرمای خشک گرمایش مرکزی پوست شما را ،اب می کند، برای آرام ، پوست و هیدراته نگه داشتن پوست صورت خود، از یک ماست صورت استفاده کنید. این ،یب آرام بخش ژورلیک حاوی کالان،ا است و قرمزی را نیز آرام می کند.

111 پوست | ماسک بیو سلو، درمان صورت

این ماسک ورقه ای خنک کننده و تسکین دهنده رطوبت را در پوست قفل می کند و به پوست درخشندگی فوری می بخشد. من واقعا با این یکی تحت تاثیر قرار گرفتم.

بعدی را بخو،د: بهترین پاک کننده ها برای انواع پوست

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/skin/best-moisture-boosters