چرا سال 2023 سال خوبی برای کاهش وزن است؟







اگر شما یکی از آن میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هستید که تصمیم گرفته‌اند تا سال نو منتظر بمانند تا سفر کاهش وزن خود را آغاز کنند، این یک یادآوری ملایم است – مردم، اول ژانویه است! وقت آن است که اقدام کنید و حرکت کنید. کاهش وزن رایج‌ترین راه حلی است که مردم انجام می‌دهند، اما مطالعات نشان می‌دهد که ا،ر افرادی که سفر خود را با عضویت‌های گران‌قیمت در باشگاه شروع می‌کنند، در عرض چند هفته ، تحصیل می‌کنند، ا،ر آنها تا فوریه. کارشناسان آن روز را حدود 9 فوریه هر سال ،ن زده اند، زم، که مردم سفرهای هفتگی خود را به فست فود افزایش می دهند و از رفتن به باشگاه دست می کشند. کاهش وزن به م،ای لاغر شدن یا قرار دادن شلوار جین کوچکتر نیست، بلکه به م،ای داشتن یک سبک زندگی سالم، کاهش خطر ابتلا به بیماری های تهدید کننده زندگی و همچنین تبدیل شدن به نسخه های بهتر از خود است. بنابراین، با داده‌های زیادی که از ش،ت قط،امه‌های کاهش وزن پشتیب، می‌کنند، چه چیزی در مورد سال 2023 متفاوت خواهد بود؟ برای شروع، آگاهی بیشتری در مورد اینکه چگونه کاهش وزن تنها 10 درصد خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، حساسیت به انسولین، کلسترول و فشار خون را بهبود می بخشد، وجود دارد. اگر هنوز در مورد چگونگی شروع فکر می کنید، می خواهیم به شما بگوییم که چرا سال 2023 سال خوبی برای کاهش وزن و رسیدن به اه،تان است.

چرا سال 2023 سال خوبی برای کاهش وزن است؟

1. ما اکنون بیشتر از سلامت آگاه هستیم: مردم نسبت به سلامتی خود هوشیارتر هستند، آنها نسبت به افزایش خطر حمل وزن اضافی بسیار آگاه هستند. چربی اضافی بدن خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و سایر بیماری های مزمن را افزایش می دهد و کاهش وزن به بهبود مشخصات آزمایشگاهی و نشانگرهای سلامت کمک می کند. طبق مطالعات انجام شده در هند نزدیک به 80 میلیون نفر مبتلا به دیابت هستند و تا سال 2045 این رقم به 135 میلیون نفر می رسد! فقط حدود 12 سال دیگر برای تغییر همه چیز باقی مانده است و به همین دلیل است که سال 2023 سال بهبود سلامت شما و کاهش وزن اضافی است.
2. ما چالش لاغری Rati Beauty S،d ​​Slim Challenge داریم: همانطور که در بالا ذکر کردیم، 50٪ از مردم تا هفته اول فوریه از واگن کاهش وزن خارج می شوند. این به این دلیل اتفاق می افتد که آنها با پیروی از رژیم های غذایی معمولی یا ورزش ، هیچ نتیجه ای نمی بینند. اما با چالش لاغری Rati Beauty S،d, شما می تو،د نتایج را در 6 هفته ببینید و این یک رژیم غذایی پایدار با برنامه های رژیمی آسان برای پیروی است که شما را م،م به خوردن غذای مقوی و فقط پیاده روی اولیه می کند. این طرحی است که با سبک زندگی شما مطابقت دارد – حتی اگر شما یک خانم شاغل تمام وقت یا یک خانه دار باشید. و اوه، با این برنامه رژیمی هم با خیال راحت وزن کم کنید!
3. تمرکز بیشتری بر رهبری یک سبک زندگی سالم وجود دارد: اکنون متوجه شده ایم که چگونه خوردن غذای واقعی به ما کمک می کند تا سلامتی خود را بهبود ببخشیم. به‌جای مصرف قرص‌های چربی‌سوز، تمرکز بر خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی و ایجاد عادات سالم است.
4. می تو،د کا،ی بسوز،د بدون اینکه وارد باشگاه شوید: نیازی به انتقام گرفتن در باشگاه نیست، می تو،د با فعال بودن و پیاده روی سریع کا،ی بسوز،د. در برنامه Rati Beauty بیابید که چگونه می تو،د این کار را انجام دهید.
5. شما می تو،د وزن کم کنید در حالی که هنوز بدن خود را دوست دارید: برای کاهش وزن، ابتدا باید بدن خود را دوست داشته باشید، با آن با احترام رفتار کنید و روی آن کار کنید تا آن را سالم تر، من، تر و بهتر از روز قبل کنید. بدن خود را به خاطر اضافه وزن تنبیه نکنید، باید برای میلیون ها کاری که هر روز برای شما انجام می دهد شکرگزار باشید. بنابراین، آن را با غذای خوب تغذیه کنید، غذاهای فرآوری شده را کاهش دهید و فقط فعال باشید.
6. اکنون اهمیت خواب خوب و مدیریت استرس را می‌د،د: در طول سال‌ها، ما متوجه شده‌ایم که چگونه استرس و کم‌خوابی می‌تواند به شدت بر سلامت ما تأثیر بگذارد و باعث افزایش وزن شود. کاهش وزن موفقیت آمیز فقط به خوردن کا،ی کمتر نیست، بلکه به م،ای داشتن حداقل 7 ساعت خواب و یافتن راه های موثر برای کاهش استرس است، زیرا کارشناسان می گویند استرس مزمن و کمبود خواب می تواند منجر به افزایش وزن شود که بیشتر آن در ناحیه شکم!

به طور خلاصه، سال را با یک یادداشت خوب شروع کنید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید، به طور مداوم ورزش کنید، با مهرب، با خودتان صحبت کنید – و بدن شما به طرق مختلف از شما تشکر خواهد کرد. و همچنین به یاد داشته باشید که برای برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن در برنامه زیبایی Rati مش، شوید.

10 نکته پیاده روی برای سوزاندن کا،ی بیشتر برای کاهش وزن
14 دلیل که چرا چربی شکم شما آب نمی شود








منبع: https://makeupandbeauty.com/why-2023-is-a-good-year-to-lose-weight/