چگونه آرایشگر یا میکاپ آرتیست شویم؟ مجله سفیر


چگونه آرایشگر یا میکاپ آرتیست شویم؟ مجله سفیر

شما ابتدا باید کانسیلر مناسب پوست خود را انتخاب کرده و آن را بعد از کرم پودر در قسمت مورد نظر استفاده کنید. کانسیلر می‌تواند لکه‌ها، تیرگی‌ها و قرمزی‌های پوست صورت را به خوبی پوشش دهد. یکی از محبوبترین لوازم آاریش خانمها رژگونه است که به برجستگی گونه‌ها کمک کرده وضمناً باعث شادابی چهره می‌شود، رژگونه برای آرایشهای غلیظ‌تر که به آرایش خلیجی معروفند از رنگهای تیره تر استفاده‌ می‌شود. بهتر است برای زدن رژگونه لبخند بزنید، بدین صورت گونه‌ها برجسته می‌شود و به راحتی می‌توانید رژگونه بزنید، زیر رژگونه را روشن کنید تا گونه هایی برجسته داشته‌ باشید. همانطور که همگی واقفیم چشمها جذابیت فوق‌العاده‌ای در چهره دارند. استفاده از مژه‌های مصنوعی، لنز و سایه و خط چشم در این تغییر بسیار مؤثرند.

  • در میکاپ خلیجی آرایش چشم غلیظ و خط چشم پهن و طولانی مشاهده خواهید کرد، در این آرایش از مژه مصنوعی پر پشت نیز استفاده می شود و بیشتر تمرکز و توجه آرایشگر بر روی چشم های فرد است.
  • در نهایت، حنا در حدود 300 الی 400 سال بعد از میلاد به عنوان رنگ مو و برای طرح های پیچیده روی دست و پا در بخش هایی از شمال آفریقا، شبه جزیره عربستان و جنوب آسیا رایج شد.
  • پس اگر شما نیز با چنین مشکلاتی مواجه هستید، در ادامه همراه ما باشید.
  • مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود.

در نهایت، مقداری از پودر یا اسپری فیکس استفاده کنید تا آرایش خود را برای مدت طولانی تری در جای خود نگه دارید. افزایش ماندگاری و تثبیت کردن آرایشی که گاهی اوقات زمان زیادی را برای انجام آن از دست داده‌ایم شاید دغدغه خیلی از ما باشد. در مقاله ما در رابطه با پرایمر مژه علاوه‌‎بر معرفی این محصول، از مزایا، روش استفاده و بسیاری دیگر از نکات قابل توجه در زمان استفاده از این محصول صحبت شده است.

۴۵ مدل شیک و ظریف انگشتر زنانه با طرح برگ ۱۴۰۲ انگشتری برای تمام فصول

بله تمامی سبکهای برزیلی، هالیوودی، لایت، شاین، مصری، خلیجی، عربی و …. بله صد در صد آموزش ها بسیار قوی و جدید می باشد که به راحتی هنرجو بعد از آموزش وارد بازار کار می شود. دوره مبانی، مکمل دوره جامع است و پیش‌نیاز دوره جامع می‌باشد. همچنین برای دوره مبانی به تنهایی مدرکی وجود ندارد و بعد از گذراندن دوره جامع است که به شما مدرک تعلق می‌گیرد؛ بنابراین ما به هنرجویان پیشنهاد می‌کنیم حتما این دو دوره را باهم طی کنند.

آموزش آرایش صورت برای مبتدیان

در این مقاله مهم ترین ترکیباتی که می توانند به تسکین و التیام پوست های حساس کمک کنند، معرفی می کنیم. پس اگر شما نیز علاقمند به شناخت ترکیبات و مواد تسکین دهنده و آرامش بخش پوست هستید، ما را در ادامه دنبال کنید. بهترین راه برای اینکه خطوط مرتب و زاویه‌داری دور ابروهای خود ایجاد کنید، استفاده از کانسیلر است. با استفاده از یک کانسیلر مدادی به راحتی می‌توان خطوط دلخواه را دور ابروها رسم کرد و نقص‌های این ناحیه پوشاند. رنگ قرمز از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است و ثابت شده است که به همه می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در لباس‌ها و اکسسوری‌ها ساده است اما وقتی نوبت به آرایش قرمز رنگ می‌رسد شرایط کمی پیچیده‌تر می‌شود.

آشنایی با زیبایی پوست و صورت و چهره شناسی

اگر می‌خواهید بینیتان باریک و به اصطلاح قلمی به چشم بیاید، روی تیغه بینی را روشن کرده و کناره‌ها را سایه تیره بزنید. به همین دلیل باید از پوست مراقبت کرده و برای این کار به مرطوب کننده و پرایمر نیاز است. مرطوب کننده رطوبت پوست را حفظ کرده و پرایمر ماندگاری آرایش را تضمین می کند. وسایل مختلف و متنوعی برای آرایش و میکاپ وجود دارند که هرکس با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده می کند.