چگونه بدون آسیب به ناخن ها کاشت ناخن را برداریم ایرانوس-میکاپیسم


در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند. ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند.

  • همانطور که در بالا گفته شد در کاشت ناخن چند مرحله وجود دارد که در تمامی کاشت ها مشترک است.
  • خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند.
  • با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید.

بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند. برای همین که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشـت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم (یا فایبر گلاس) بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. سپس برای محکم نمودن صدف ناخن ها، از چسب مخصوص استفاده کرده و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می نمائیم، این روش از انواع کاشت ناخن بسیار نادر بوده و کاربرد چندانی در مراکز تخصصی ناخن ندارد. در این روش از انواع کاشت ناخن بدون استفاده از لیکوئید و تنها با پودر و پرایمر به کاشت ناخن می پردازیم.

چگونه بدون آسیب به ناخن های طبیعی، کاشت ناخن را برداریم؟

شما با این روش می توانید کاشت های گریم با ژل را هم انجام دهید. ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود. ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند. کاشت ناخن هلویی به خاطر دارا بودن رنگ طبیعی، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت های کوتاه و طبیعی بوده و به همین دلیل بسیار مورد استقبال مشتریان و ناخن کاران می باشد.

بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم. همچنین می­توانیم برای اینکه دور ناخن ها کثیف نشوند، قبل از شروع طراحی از پیل آف استفاده کنیم و بعد از اتمام کار پیل آف را به راحتی جدا کنیم. برای هر ناخن این روند را تکرار می‌کنیم تا یک دیزاین زیبا روی ناخن شکل بگیرد. بعضی افراد بعد از مدتی سعی می‌کنند با ناخن‌گیر یا اشیای تیز، کاشت ناخن را جدا کنند. ولی این کار آسیب جدی به بافت صدف ناخن وارد می کند و باعث ضعیف شدن و شکنندگی ناخن می­شود. گاهاً این کار باعث می­شود که ناخن ها از وسط شکسته شوند که این اتفاق بسیار دردآور می باشد.

و باید بدانید که مثلا در کشور کانادا و یا استرالیا یک کاشت ناخن ساده برای هر دو دست حداقل ۱۰۰ دلار هزینه دارد. اگر از همان شخصی که در خارج از ایران زندگی می کند در مورد کیفیت کارهایی نظیر کاشت ناخن سوال کنید حتما این پاسخ را خواهید شنید که “اصلا خوب نیست” و در عین اینکه خدمات گرانی ارائه می دهند کیفیت بالایی ندارند و مدل های جدید خیلی گران است. نظارت و رفع اشکال نه تنها پس از اتمام دوره بایستی به صورت نامحدود ارائه گردد بلکه در حین آموزش نیز هنرجو حق دارد که تحت نظر مربی خود به اندازه کافی تمرین کند.

همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با استفاده از دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و حالتی از تنالیته فید شده ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن این دو رنگ در یکدیگر قابل تشخیص نباشد. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. با توجه به اینکه شما می‌خواهید اکریلیک، به ناخنهای شما بچسبد و نه به پوست شما، در نتیجه باید کوتیکول‌های خود را با استفاده از عقب زننده دهنده کوتیکول به عقب ببرید و با کمک نیپر آنها را مرتب و قیچی کنید.

مدل کاشت ناخن فرنچ

کاشت ناخن‌ بلند از مدل ناخن‌هایی است که با طرح‌های پیچیده‌ی خود توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی منحصر به فردی هم دارد، اما کاشت ناخن کوتاه هم اخیرا ترند روز شده است. کاشت ناخن کوتاه مدتی است که طرفداران خود را پیدا کرده به خصوص در بین افرادی که به دلایل مختلف ناخن‌های شکننده‌ و بسیار کوتاهی دارند. از طرفی جذابیت زیادی در ناخن‌ها ایجاد می‌کند و برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. با توجه به اینکه کاشت ناخن انواع مختلفی دارد می‌توانید از کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن پلی ژل و روش‌های دیگر برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید.

اگر عقب زننده کوتیکول نداشتید می توانید با استفاده از یک چوب بستنی این کار را به راحتی انجام دهید. دقت داشته باشید که باید قبل از مرتب کردن کوتیکولها با استفاده از روغن کوتیکول آنها را نرم و مرطوب کنید و یا دست‌های خود را در آب گرم قرار دهید تا کوتیکول‌ها نرم شده و سپس آنها را مرتب کنید. لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد.

به طور کلی کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که در انواع مختلفی انجام گرفته و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای افرادی که وقتی برای لاک زدن مداوم ناخن‌های خود ندارند یا ناخن‌های شکننده‌ای دارند بسیار مناسب است. در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. همان طور که در طی این مقاله خیلی درباره سالن زیبایی خود صحبت کردیم و گفتیم باید به آن دقت داشته باشید، در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با سالن زیبایی نیلسا آشنا کنیم تا انواع کاشت ناخن را با بهترین کیفیت ممکنه دریافت کنید. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید. اگر حوصله به خرج بدهید و مراقب باشید می توانید مانند یک فرد حرفه ای برای کاشت ناخن اقدام کنید. تنها وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن چند مواد و لوازم ناخن مصنوعی از فروشگاه می باشد.