چینی زرین فنجان 8 چای خوری سفید هتلی لفتیکا | OkChay


چینی زرین فنجان 8 چای خوری سفید هتلی لفتیکا | OkChay

همانطور که از تعداد ستاره‌های آن هتل مشخص است، مارمارا هر آنچه که از یک اقامت لوکس و متفاوت انتظار می‌رود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تمام اتاق‌ها مجهز به تخت و مبلمان راحت، مینی‌بار، کمد، وای‌فای پر سرعت و تلوزیون (ماهواره‌دار) است. معماری و دکوراسیون مدرن و متفاوتهتل دیوان آن را به یکی از بی‌نظیرترین و بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم تبدیل کرده است. از اقامت در اتاق‌های بزرگ و دنج که طراحی آن‌ها ترکیبی از معماری مدرن و معماری سنتی ترکیه است لذت خواهید برد.

  • مثل دیگر هتل‌های ۵ ستاره، این هتل هم مرکز اسپا و سلامت و سالن بدن‌سازی دارد.
  • روستاي پلکاني ماسوله ،اقامت در هتل مزرعه معين فومن و گشت و گذار در مزارع چاي و لذت از طبيعت .
  • جزو اولین نفراتی باشید که از جشنواره‌های تخفیفی محصولات امنیتی و هوشمند یوکا مطلع می‌شوید.
  • در مراسم اختتامیه نمایشگاه چای ، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان چای کشور، مشاورعالی وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولان در چای خاطرات ایران زمین همایش سخنرانی نمودند.

توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد. کاخ چای خوران استراحتگاه موقت و کوتاه مدت شاهان پهلوی مربوط به دوره پهلوی اول بوده است و حدود 70 سال قبل ساخته شده. کاخ چای خوران حدود 4000 متر مربع وسعت دارد و در جنوب میدان معلم چالوس با سبک معماری اروپایی واقع شده است .

هتل های نزدیک

هتل ۶ کافه و رستوران دارد که در رستوران تراسی Bosphorous غذاهای محلی ترکی، غذاهای دریایی و گوشت گریل شده سرو می‌شود. کافه Veranda Bar&Terrace رو به باغ‌های سرسبز هتل است و انواع نوشیدنی در آن سرو می‌شود. رستوران Lalezar Meyhanesi همراه با پخش موسیقی زنده از مهمانان پذیرایی می‌کند و در منوی آن غذاهای ترکی خاص و متفاوت وجود دارد. رستوران هندی Dubb هم برای کسانی که به غذاهای تند و هندی علاقه دارند مناسب است و این رستوران برای کودکان منوی اختصاصی دارد. هتل هیلتون استانبول که یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای با میدان تقسیم فاصله دارد و رو به تنگه بسفر است یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت در استانبول است. امکانات هتل هیلتون آن‌قدر زیاد است که خودش به‌تنهایی یک مرکزی برای تفریح و دنج‌کردن است.

هتل های نزدیک به این جاذبه

ازجمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تخت، تلویزیون، فضای نشمین، کتری برقی، تجهیزات چای و قهوه، جکوزی داخل حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. این هتل امکانات تفریحی باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ را هم به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل پارک بسفر از بهترین هتل های استانبول است و اتفاقا در منطقه‌ای قرار گرفته که برای گشت‌وگذار دیدنی‌های اطرافش، گزینه خوبی هست. این هتل چند رستوران مختلف دارد که انواع مختلفی از غذاها را را در منوی خود دارند. اگر دلتان کباب و غذاهای گوشتی می‌خواهد به رستوران Midd سر بزنید، اگر رو به بسفر می‌نشینید و و هوس غذاهای دریایی کرده‌اید به Mezze Mave بروید و اگر هم از طرفداران سوشی هستید لذیذترین نوع آن را در رستوران Hitode نوش جان کنید.