کاشت ناخن دخترانه 30 طرح برتر کاشت ناخن دخترانه کاج نیل-میکاپیسم


برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود.

  • کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد.
  • در این کاشت از وسیله ای به نام فرمر استفاده می‌شود که معمولاً یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند.
  • در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم.
  • در ادامه این مقاله به معرفی دقیق‌تر راه های کاشت ناخن می‌پردازیم.
  • 21- اگر به ناخن های بلند علاقه مند هستید می توانید از مواد شفاف و بی رنگ برای کاشت خود استفاده نمایید و برای طراحی یکی از ناخن ها از دیزاین نگین استفاده نمایید و ناخن های باقی مانده را با استفاده از استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.

در این روش بعد از استفاده از ضد قارچ مراحل کاشت پودری و بعد سوهان کشی انجام می شود سپس یک لایه ژل روی ناخن می کشند و دست را درون دستگاه یووی می گذارند. چسب یا تاپ ژل را روی سطح ناخن زده و بلافاصله رشته‌ها را روی آن قرار دهید و سپس با قلم سیلیکونی مخصوص کاشت فیبر آن‌ها را تنظیم کنید. در این قسمت سرعت عمل زیادی داشته باشید زیرا باید تا قبل از خشک شدن چسب، رشته‌های فیبری را سر جای خود قرار دهید. 9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.

برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای این کار می باشد. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد. 1- یک قلم مناسب انتخاب کنید، با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت.

وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن در منزل

روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است. جنس آن یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد. گاهی افراد برای رفتن به یک عروسی، ناخن‌های مصنوعی که جنس پلاستیکی دارد را از لوازم آرایش بهداشتی یا داروخانه تهیه می‌کنند و به کمک چسب ناخن، آن را بر روی انگشت خود محکم می‌کنند که معمولا کیفیت پایینی دارد و زود جدا می‌شود. قالب کاشت ناخن یکی از ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام کاشت قالبی در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل کاربرد دارد. قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل از فرمر برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود.

کاشت ناخن با فایبرگلاس (Fiberglass nail extension)

در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. تیپ‌ها برای قد دادن به ناخن به کار می‌روند و روی لبه ازاد ناخن چسبیده می‌شود. اما ناخن‌های مصنوعی کل سطح ناخن را پوشش می‌دهد و دیگر نیازی به موادگذاری نیست.

یکی از طراحی های کاشت ناخن دخترانه برای جشن هالووین طراحی انواع مدل های خون آشام می باشد که جزو یکی از طراحی های متفاوت کاشت ناخن ها می باشد و مورد توجه دختران نوجوان قرار می گیرد. در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود.