کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-میکاپیسم


داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود و زمینه را برای جدا شدن لایه سطحی ناخن از بستر فراهم کند. هرچه ناخن کاشته شده بلندتر باشد، احتمال بلندشدن ناخن از یستر بیشتر می شود. حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.

اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که استحکام و درخششی فوق العاده را به صورت همزمان برای شخص به ارمغان خواهد آورد. برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. آموزش کاشت ناخن، این روزها به یکی از پرطرفدارترین لاین های زیبایی تبدیل شده است.

  • در این مرحله از سوهان کشی دور مواد روی ناخن سوهان کشی شده و اگر ناهمواری داشته باشد از بین می رود.
  • پس از خشک شدن مواد، به وسیله سوهان برقی و دستی فرم دلخواه را ایجاد کنید.
  • همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند.
  • 16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد.
  • کاشت ناخن یکی از محبوب‌ترین روشها برای افزایش زیبایی و استحکام ناخن هست که میتونید در مدت زمان کوتاهی، بلندی ناخنهاتون رو به هر اندازه که دوست دارید افزایش بدید و ظاهری یکدست، مرتب و زیبا رو برای ناخن به وجود بیارید.

بله، تمام متدهای کاشت ناخن شامل تیپ، فرمر، کاشت با ژل، کاشت با پودر، بی بی بومر لمینت و … آموزش داده می شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. در مورد جدا شدن ناخن به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود. برای روزهای گرم تابستانی که احتمال انتقال بیماری‌ها نیز بالا است این مدل ناخن بهترین، ساده‌ترین و بهداشتی‌ترین انتخاب است.

چگونگی نگهداری و مراقبت صحیح از اکستنشن مژه

دلیل معروف و پرطرفدار شدن کاشت ناخن در دنیای امروزی رو میتونیم به ارتباط گسترده نسل امروز با یک بستر رسانه‌ای و ارتباطی که حاوی مطالب زیبایی و مراقبتی بسیاری زیادی هست، بیان کنیم. همانگونه که گفته شد این نوع کاشت سوهان کشی ندارد به همین دلیل فرم طبیعی نداشته و امکان هواگیری وجود دارد. از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم.

جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود.

مراحل کاشت ناخن

در این روش پودر مخصوص را برروی ناخن طبیعی شما قرار می‌دهند و سپس آن را شکل می‌دهند. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند.

دسترسی سریع

استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید. اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند. اگر ناخن از سطح جدا شده باشد برای درمان ناخن باید از جا در آورده شود. فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است. نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.