کامل ترین راهنمای انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست، مو، چشم و لباس


کامل ترین راهنمای انتخاب رنگ رژ لب بر اساس رنگ پوست، مو، چشم و لباس

بنابر این با داشتن زمینه خنثی، رنگ رژ ‌بر روی لب بدون تغییر خواهد بود. ” رنگ رژ لب ” انتخاب کردن رنگ رژ لب تاثیر بسزایی در چهره و زیبایی صورت شما دارد. پس در انتخاب رنگ رژ لب دقت بسیاری داشته باشید که با توجه به یکسری از مسایل و ویژگی ها اصولی انتخاب میشود. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل رنگ رژ لب فراهم اورده ایم. لبلو از جمله برندهایی است که همه ما آن را با بالم لب‌های با کیفیتی که عرضه می‌کند می‌شناسیم.

  • برای لباس‌های نوود یا کرم، رنگ قرمز بسیار جذاب‌تر و مناسب‌تر است.
  • اما اگر رنگ پوستتان گرم باشد صورتی رنگ پریده و حتی گوشتی مایل به هلویی به شما می‌آیند.
  • بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از رژ لب بسیار ساده است و فقط باید آن را روی لب ها کشید.
  • رژهای مخملی نوعی رژ مات یا نیمه مات هستند که لب را حجیم تر نشان می دهند و به آن جلوه ای مخمل گونه می بخشند.
  • خانم‌هایی که لب‌های کوچکی دارند، بهتر است خرید رژ لب کرمی را در برنامه خرید لوازم آرایشی خود داشته باشند.

امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید بهترین رنگ رژلب را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه به نظر برسید. با وجود بسیاری از محصولات آرایشی لب، یافتن مارک و رنگ رژلب مناسب برای برخی از افراد یک چالش محسوب می‌شود. به همین منظور ما در این مقاله راهنمای شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم تا رنگ رژ لب مناسب خود را پیدا کنید.

تولید جایگزینی برای پلاستیک یکبار مصرف

اگر از رژلب‌های مات استفاده کرده‌اید و احساس می‌کنید که لب‌هایتان خشک شده است، در انتهای روز و بعد از پاک کردن رژ لب و قبل از خواب، روی لب‌ها روغن نارگیل بزنید. به این ترتیب، روغن نارگیل در طول شب، لب‌ها را رطوبت رسانی و ترمیم می‌کند. پاک‌کننده‌های آرایشی مخصوص وجود دارند که با کمک آنها می‌توانید مواد آرایشی و رژ لب های بادوام را پاک کنید.

رژ‌لب پوست های سبزه

رژ لب جامد یکی از متداول و قدیمی‌ترین انواع رژ لب است که با گذر زمان همچنان طرفدار داشته و مورد استفاده تقریبا تمامی خانم‌ها قرار می‌گیرد. این رژ لب به دلیل نوع بسته بندی که دارد بسیار راحت‌تر قابل استفاده است. رژ لب جامد بر خلاف برخی از رژهای مایع دور لب پخش نمی‌شود و نمونه‌های مرغوب آن پوشش‌دهی بالاتری نیز دارد. رژ لب‌های جامد به انواع براق و مات و با ماندگاری‌های متفاوت تقسیم می‌شوند. خرید رژ لب جامد از برندهای معتبر می‌تواند شما را مشتری همیشگی این محصولات کند.

اما به خاطر داشته باشید که این کار تنها با انتخاب رنگ مناسب رژ امکان پذیر است. پس اگر در این مورد تخصص ندارید با یک مشاور آرایشی مشورت کنید. رژلب‌های کرمی معمولاً در پالت‌هایی که حاوی چندین رنگ هستند عرضه می‌شوند و دارای بافتی نرم و خیس می‌باشند. هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است. استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند.