کرم پودر دائم با استفاده از میکرونیدلینگ آکادمی تیراژه بیوتی-میکاپیسم


دستگاه میکروپیگمنتیشن که تزریق کرم پودر را انجام می‌دهد، باید دارای کارتریج و مواد یک بار مصرف برای هر فرد باشد تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی به حداقل برسد. علاوه بر این، اعمال فشار بر روی پوست برای تزریق کرم پودر باید بسیار کم باشد و تمام مراحل بدون خونریزی انجام شود. در صورتی که افراد غیر متخصص به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام دهند، می‌تواند باعث زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی را به دنبال داشته باشد.

این روش برای کسانی که از سوختگی و جراحت رنج می برند و همچنین ورزشکاران بسیار مفید است. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد. برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید.

  • سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد.
  • افراد دچار مشکلات جدی نمی شود و عوارضی برای آنها به همراه ندارد.
  • با کرم پودر دائم می توانید رنگ پوست خود را تعییر دهید، تیرگی زیر چشم را برطرف کنید، کک و مک را از بین ببرید و تیرگی های آرنج و زانو را برطرف سازید.
  • به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک زیبایی سارا می باشد.

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید. ◊ کرم های آبرسان و ترمیم کننده رو مطابق با نسخه پزشک به کار برید. برای کسب نتیجه‌ی بهتر در روش مزووایت، از ال‌ای‌دی تراپی به مدت 13 دقیقه استفاده می‌شود.

هزینه کرم پودر دائم چقدر است؟

مجله زیبایی و سلامت “زیبا بمان” با هدف تولید محتوا در حوزه جراحی های زیبایی و آرایشی و سلامت و بالا بردن سطح اطلاعات و دانش مخاطبان در این حوزه آغاز به کار نموده است . این مطالب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.محتوای درج شده در این سامانه، متناسب با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود که با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی را به لایه‌های پوست تزریق می‌کنند. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می‌شود و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود. از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید . این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره .

در حال حاضر برای موارد زیر استفاده میشود:

ممکن است روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم پودر، تجدید کردن آن و شستشوی صورت کنید؛ اما با داشتن کرم پودر دائم (مزووایت)، پوست صورت شما همیشه جلوه‌ای صاف و زیبا خواهد داشت. چه کسی بهترین مزووایت تراپی در شیراز را انجام می دهد؟ برای کرم پودر دائم در شیراز به کجا مراجعه کنیم؟ مزووایت بی بی گلو در شیراز را در آرایشگاه یا پیش پزشک انجام دهیم؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها هستید با ما همراه باشید. سپس، از لایه بردار برای جدا سازی سلول های مرده پوست استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد. مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد. برای اعمال کرم پودر دائم، اول از همه پوست را تا لایه عمیقی تمیز می کنند. در واقع با توجه به نوع پوست، از پاک کننده هایی برای زدودن چربی از روی پوست شما استفاده می نمایند. فرآیند این نوع درمان مشابه میکرونیدلینگ است که با چرخاندن سوزن های ریز روی پوست کار می کند. دستگاه میکرونیدلینگ ممکن است در ابتدا کمی دردناک بنظر برسد، اما در واقع روشی بسیار موثر برای افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست است.

کلیه حقوق مادی این وبسایت متعلق به کلینیک دایموند می باشد.هرگونه کپی برداری از این مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم و توضیحات بیشتر رو خدمتتون ارائه میدم. پس در نتیجه قبل از انجام عمل حتماً یک تست نسبت به بقیه پوست بدن داشته باشید که در هنگام عمل بر روی پوست اتفاق‌هایی ناگوار و جبران‌ناپذیر برایتان اتفاق نیفتد. شما از جلسه اول تغییر را می بینید و می توانید درست قبل از مراسم مهم آن را انجام دهید.

عوارض کرم پودر دائمی چیست؟

از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد. همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. اسم اصلی تزریق کرم پودر دائمی به پوست BB Glow است که مزو وایت هم نام دارد. روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود. از آنجایی که این تزریق فقط در لایه‌های سطحی پوست انجام می‌شود، خونریزی رخ نمی‌دهد.

در حوزه زیبایی میکرونیدلینگ یکی از روش‌هایی است که برای جوانسازی و مراقبت از پوست استفاده شده و علاوه‌بر موثر بودن،‌ روش استانداری هم به شمار می‌رود. تزریق کرم پودر دائمی نیز به روش میکرونیدلینگ انجام می‌شود اما از آنجایی که رنگ موجود در این محصول به‌عنوان یک ماده خارجی وارد پوست می‌شود، عوارضی به همراه خواهد داشت. در صورتی که این کار توسط افکار غیر متخصص و در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی انجام شود، عوارض کرم پودر دائم صورت خیلی زود آشکار خواهد شد.

مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. برای جلوگیری از عوارض کرم پودر دائم صورت بهتر است از هیچ برند متفرقه‌ای استفاده نکنید.