کرم پودر دائم: رفع تیرگی زانو، آرنج، قوزک و تغییر رنگ پوست تا 3 درجه، رفع کک و مک-میکاپیسم


این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است.

  • سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند .
  • برای اینکه ترکیبات مزووایت راحت تر و سریع تر در پوست نفوذ کنن، از نور درمانی استفاده می کنن.
  • بعد از انجام این روش لازم است به صورت مدوام از ضد آفتاب استاندارد، کرم آبرسان و ترمیم‌کننده طبق نظر کارشناس استفاده نمایید.
  • ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود.
  • ۰۹۲۱۵۵۶۰۴۷۴۵دکتر سید ابراهیم سجادیشیراز، خیابان زند،کوچه ۵۰، ساختمان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۲۰۹۱۷۴۲۶۶۷۹۴این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود.

همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد. ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.

مزایای مزووایت

ماندگاری بالایی دارد و دارای بافت سبکی نیز میباشد که بر خلاف کرم پودر های معمولی که بطور روزانه ازانها استفاده میکنیم باعث بسته شدن منافذ و ایجاد چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی نمیشود. دارای ویتامین Eو ویتامین C میباشد که باعث تغذیه پوست نیز میشود. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوستتان صاف، یکدست و بدون لک باشد. ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود.

تغییرات اساسی با کرم پودر دائم و کرم پودر دائم – دکتر سارا

بطور کلی می‌توان گفت هزینه تقریبی کرم پودر دائمی در شیراز در سال 1401 برای هر جلسه بین 1 الی 2 میلیون تومان است. کرم پودر دائم یکی از روش های جدید برای روشن سازی و رفع لک و تیرگی پوست می باشد که در شیراز نیز انجام می شود. در جدول زیر بهترین مراکز انجام کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز را به شما معرفی می کنیم. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است.

مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند. با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری می تونین مشاوره و راهنمایی دریافت کنین. پزشکان مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین، با توجه به سبک زندگی، مصرف دارو، بارداری و شیردهی، نتایج آزمایشات خون (در صورت لزوم)، نوع پوست و موارد دیگر، بهترین روش های جوانسازی بی ضرر و سریع را برای شما توصیه خواهند کرد. می خوام از نگاه یک محقق کنجکاو و با توجه به منابع مطمئن علمی و میدانی درباره کرم پودر دائم باهاتون حرف بزنم.

در این مقاله به طور کامل در رابطه با کرم پودر دائمی را توضیح دادیم.امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند. نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم این است که بدنتان با رنگ‌ها مانند یک جسم خارجی برخورد کند و به آن‌ها واکنش نشان دهد.