کرم پودر دائم شیراز مزووایت صورت شیراز-میکاپیسم


۰۹۲۱۵۵۶۰۴۷۴۵دکتر سید ابراهیم سجادیشیراز، خیابان زند،کوچه ۵۰، ساختمان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۲۰۹۱۷۴۲۶۶۷۹۴این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود. درروش مزووایت تراپی در شیراز با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود.

  • در مورد ایمنی این روش باید گفت که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، 100 درصد بی‌خطر است.
  • پزشکان باتجربه بدون دستگاه و به سرعت می توانند شرایط پوستی شما را تشخیص دهند.
  • در واقع پوست به آن ها واکنش نشان داده و به شکل خونریزی، تاول های بزرگ، قرمزی و … از خود واکنش نشان می دهد.
  • معمولاً 2 تا 3 کرم با هم مخلوط می‌شوند تا رنگ متناسب پوست مشتری ایجاد شود.

رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند.

متخصص گوش، حلق و بینی

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. یکی از جدیدترین تکنیک ها و روش هایی که برای زیبایی پوست به تازگی بین خانم ها رواج پیدا کرده است، کرم پودر دائم یا روش bb glow برای صورت می باشد. پیگمنت های طبیعی که توسط روش میکرونیدلینگ (با استفاده از سوزن های نانو بدون خونریزی) به لایه های پوست تزریق می شوند باعث شفافیت و زیبایی فوق العاده ای را برای پوست ایجاد می کند که بین 6-8 ماه ماندگاری دارد. کرم پودر های دائم حاوی مواد رطوبت بخش می باشند و ضمن آبرسانی موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین جوانسازی پوست نیز می شوند. به یاد داشته باشید که پس از انجام این کار استفاده مداوم از ضدآفتاب های استاندارد و استفاده از کرم آبرسان و ترمیم کننده را فراموش نکنید. برای دانستن عوارض کرم پودر دائم صورت علاوه بر شناخت نحوه انجام تکنیک، باید به مواد تشکیل‌دهنده کرم پودر دائم که به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شوند، دقت کنیم.

آموزش کرم پودر دائم در تهران

این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است .

بهترین راه های ممکن برای جدا کردن آدامس از مو بدون کوتاه کردن موهایتان

این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد.