کرم پودر دائم شیراز مزووایت صورت شیراز-میکاپیسم


ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت. شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد. در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد.

  • در این مقاله شما را جزئیات بیشتری درباره این نوع آرایش دائم آشنا خواهیم کرد.
  • این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد.
  • در این مرحله با استفاده از ژل‌های لایه بردار، کلیه منافذ پوست به خوبی پاکسازی شده و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند.
  • کرم پودر دائم در سال ۲۰۱۴ انقلاب بزرگی در صنعت آرایش و زیبایی به وجود آورد.
  • کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده.

شما با استفاده از کرم پودر دائم می توانید درآمد سالن زیبایی خود را چندبرابر کنید. در این مرحله از مزووایت، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و با روش میکرونیدلینگ، سرم BB Glow متناسب با رنگ پوست هر فرد به پوست تزریق می‌شود. اگر در هنگام انجام این روش فشار زیادی بر پوست وارد شود؛ ممکن است در پوست شاهد خونریزی، زخم و تغییر رنگ پوست شوید.

فواید کرم پودر دائم چیست؟

استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند . ملانین رنگ پوست و مو را تعیین میکندو از سلول های زنده در برابر اضعه یو وی محافظت میکند. سرم BB Glow مطابق با پوست شما انتخاب شده و به روش میکرونیدلینگ به پوست تزریق خواهد شد.

مشخصات کوکتل کرم پودر دائم مزوبرایت HILELU MESO BRIGHT

روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است. بدون کمدینوژنین (که می تواند باعث مراقبت از آکنه و پوستی بعد از مراقبت از پوست شود) مانند سیلیکون ها (به عنوان مثال سیکلوهگزاسیلوکسان) ، آدامس زانتان ، موم های میکرو کریستالی. قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست. اگه دوست دارین خاص باشین، سلامتی شما به بهترین نحو حفظ بشه و از زیبایی ماندگار لذت ببرین، این دو مرکز رو بهتون پیشنهاد می کنیم. خیلی مهمه که بدونیم کدوم یک از این روش ها با پوست ما سازگارند و اینکه ترکیبات مواد تزریقی یا مالشی روی پوست ما دقیقا چیستند.

مهدی نصیری: چین و روسیه هر دو به ما خنجر زدند

سلول های این لایه مدام کنده شده و با سلول هایی که در لایه گرانولوسوم وجود دارند جایگزین میشوند . خیر زیرا به لایه های زیرین سطح پوستتان تزریق میشود و جذب لایه میشود و به هیچ عنوان با تغریق و شستشو ازبین نخواهد رفت. با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. همچنین اگر به یادگیری و کسب درآمد از این طریق علاقه مندید، در رشته آموزش تجهیزات پزشکی شرکت کنید. این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. لطفا با شماره درج شده در پایین سایت و یا بالا سایت(ایکن تماس) تماس حاصل فرمایید تا قیمت دقیق رو حضورتون اعلام کنن.