کرم پودر دائم چیست؟ کیوت اسکین-میکاپیسم


رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است. همچنین ممکن است هر یک از این ترکیبات آلرژی‌زا باشند و ایجاد حساسیت کنند.

زندگی پرمشغله امروزه فرصت رسیدگی به پوست و مراقبت روزانه را از ما گرفته و زمان گذاشتن برای سلامت و زیبایی پوست تقریباْ غیر‌ممکن شده است. متاسفانه پاکسازی عمیق پوست با پاک‌کننده‌ها و لایه‌بردارها جای خود را به روش‌های غیر‌استاندارد داده است. همانطور که گفتیم مزو وایت را به روش میکرونیدلینگ و در اکثر سالن‌های زیبایی تزریق می‌کنند. اجرای روش میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و فقط باید توسط متخصصین انجام شود. در غیر این‌ صورت پوست ملتهب شده و سوختگی‌هایی در سطح آن به وجود می‌آید.

این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد.

درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند. از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است . چهره‌ زیبا و جذاب برای هر کسی می تواند باعث بالا بردن میزان اعتماد به نفس باشد و برای آن‌ها پیام آور شادی و نشاط و نیز جوانی باشد. این امر به حدی تأثیر گذار است که در دنیای علم و پزشکی روش های گوناگونی برای جوانسازی ان ابداع شده است.خانم ها در این میان بیشتر از مردان به این مسائل اهمیت می دهند. به همین دلیل برای دستیابی به پوستی شفاف و چهره ای جذاب امکان دارد دست به هر کاری بزنند. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید.

  • از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک.
  • دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود.
  • در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند.
  • در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد.
  • شاید استفاده از کرم‌پودر دائم روی پوست سبب ‌شود پوستی یکدست، بدون لک و آرایشی جذاب داشته باشید اما باید عوارض و خطرات این روش را نیز در نظر داشت و قبل از تصمیم به اقدام تمام جوانب را بررسی کرد.

کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه . این تکنیک منافذ پوست رو نمیبنده و به پوست اجازه میده تا تنفس داشته باشه . کرم پودر دائم نوعی دیگر از ارایشهای دائمی صورت است که توسط میکروپیگمنت ها در لایه های سطحی پوست انجام میشود. انجام این روش باعث یکدست شدن رنگ پوست، صاف شدن و لز بین رفتن لکه های تیره پوستی انجام میشود.

مکانیزم کلی تزریق کرم پودر دائم

این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه . همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین . این تکنیک برای هر جنس پوستی حتی پوست های حساس هم قابل استفاده است .

همچنین وجود بیبی گلاو ممکن است برای افرادی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند و یا بیماری‌های پوستی زمینه‌ای دارند بسیار حادثه‌ساز باشد در نتیجه برای این افراد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد. در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند.

درمان بی اشتهایی کودکان + بررسی راهکارها

۰۹۲۱۵۵۶۰۴۷۴۵دکتر سید ابراهیم سجادیشیراز، خیابان زند،کوچه ۵۰، ساختمان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۲۰۹۱۷۴۲۶۶۷۹۴این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ انجام می‌شود. درروش مزووایت تراپی در شیراز با کمک سوزن‌های نانو، پیگمنت‌های طبیعی به لایه‌های پوست تزریق می شود. وارد کردن سوزن‌ها عمقی نیست و به اندازه‌ای است که پوست دچار خونریزی‌های ظریفی می گردد و لایه‌ی اپیدرم پوست تخریب نمی‌شود.

نحوه ی انجام مزووایت بی بی گلو چگونه است؟

اگر می‌خواهید روی پوستتان کرم پودر دائمی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از وبلاگ دارو.کام را مطالعه کنید. این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند.