کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا-میکاپیسم


حباب های فعال کننده بدون تزریق به پوست جذب می شوند تا اکسیژن افزایش یافته و توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری و کاهش سموم مخرب افزایش بیابد . در طول مراقبت بی بی گلو یا کرم پودر دائمی، از آرام ترین حالت قلم استفاده میشود تا ناراحتی برای بیمار ایجاد نشود . استفاده از مراقبتهای سوزنی برای پوست یکی از راه های موثر برا درمان پیری خارجی و بازسازی پوست است . فیبروبالاستهای پوست مسئولیت تولید کلاژن ، الاستین و گلیگوز آمینگلیکان را بر عهده دارند . GAG ها یک عامل رطوبت طبیعی بوده که آنها را به نام هیالورونیک اسید میشناسیم و فضای پر از مایع بین فیبر های کلاژن و الاستین را در درمیس پوست ایجاد میکنند. در این روش، از سوزن های بسیار کوچک که در میکرونیدلینگ کاربرد دارد، استفاده می کنند و رنگدانه ها را بدون درد به پوست تزریق می کنند.

  • برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.
  • ◊ تا جای ممکن از نور آفتاب و تماس با اشعه و مواد شوینده مضر پرهیز کنین.
  • با فشار ماسک به ژل ، گاز دی اکسید کربن آزاد شده و شما احساس سوزن سوزن شدن میکنید.
  • این تکنیک برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب ، ۳ تا ۶ جلسه نیاز داره .

می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین. دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. به علاوه، خودِ میکرونیدلینگ پزشکی می تونه تا درصد زیادی به رفع ناخالصی های پوستی شما کمک کنه. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد.

بهترین دکتر هایفوتراپی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

دومین فایده میکرونیدلینگ این که به دلیل ایجاد کانال های میکرو در پوست به جذب سرم های میسو و افزایش نفوذ مواد فعال در سرم ها کمک میکند. و اما از جمله مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر دائم، این است که در اغلب موارد، ممکن است پوست شما با این رنگدانه ها همانند جسم خارجی رفتار کند. در واقع پوست به آن ها واکنش نشان داده و به شکل خونریزی، تاول های بزرگ، قرمزی و … از خود واکنش نشان می دهد.

بهترین مرکز فیبروز ابرو در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود. کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند. در واقع استفاده کرم پودر روی پوست باعث می گردد که پوستی یکدست و بدون لک داشته باشیم و هر ساعت از شبانه روز بتوانیم از داشتن پوستی صاف و بدون لک و رنگ دلخواه لذت برید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.

توصیه ما اینه که حتما با پزشک متخصص و متعهد مشورت کنین تا بهترین مارک اصل و مرغوب مناسب شرایط پوستی شما رو در نظر بگیرن. وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است.

البته این روش علیرغم اسم آن دائمی نمی باشد و طول ماندگاری آن به طور معمول شش الی هشت ماه بوده و اگر فرد دوباره احساس نیاز کند باید آن را تکرار نماید. همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد.